Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cookie2222 schreef:Bij Swaziland in Mlilwane reserve konden we dus ook rijden. Maar vanwege alleen stap en zieke dieren hebben wij dat niet gedaan. Moet wel mooi zijn en je kan daar ook naar rock excecution rijden. Wel waren daar met name bokjes, zebra’s en apen. Dus mocht je de grotere dieren willen spotten dan is deze minder. Wel een hele leuke overnachtingsplek met beehives.
Joltsje schreef:Bedankt!
Doe is inderdaad echt een paardrijvakantie. Dus een week (of zo) te paard. Niet een losse rit.
@myaleti, bedankt, ga ik eens opzoeken.
En de big 5 niet allemaal zien is ok. Maar te paard lijkt me wel nog een bijzonderdere dementie. Je bent toch meer 1 met de natuur
Supervixen schreef:Joltsje schreef:Bedankt!
Doe is inderdaad echt een paardrijvakantie. Dus een week (of zo) te paard. Niet een losse rit.
@myaleti, bedankt, ga ik eens opzoeken.
En de big 5 niet allemaal zien is ok. Maar te paard lijkt me wel nog een bijzonderdere dementie. Je bent toch meer 1 met de natuur
Zonde als je alles vergeet
Elanor schreef:Ik heb er zelf niet gereden, maar gewerkt op een reservaat in de buurt. Zuid-Afrika, nabij Hoedspruit (omgeving Krugerpark). Schitterende plek en ik heb er veel lovende verhalen over gehoord: https://waitalittle.co.za/ "Wait A Little horse safaris are highly personalized and specialized riding safaris for experienced riders, run by Gerti and Philip Kusseler in the Karongwe Private Game Reserve close to the famous Kruger National Park in South Africa. There are three types of safaris which take you over an area of 35 000ha of African wilderness, 6, 8 or 10 days long."