Laarzen voor brede kuiten

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
evilginger

Berichten: 211
Geregistreerd: 18-12-22

Laarzen voor brede kuiten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-23 20:49

Ik ben op zoek naar nieuwe laarzen! Nu heb ik de pech dat ik niet zo’n lange benen heb en heel brede kuiten (41cm hoog, 40cm breed) en schoenmaat 37. Dus laarzen vinden is nog niet zo simpel..
Ik rij nu met de Horka Arlene en deze zijn het afgelopen anderhalf jaar fantastisch geweest, echter zakken ze nu sterk af aan mijn enkel en is de nieuwe combinatie met mijn leren zadel niet super. Daarnaast heb ik ze in een 38 gekocht en zijn ze aan de voet dus ook in de zomer te groot. Helaas is het echt niet makkelijk om laarzen te vinden voor brede kuiten die dan ook niet nog eens 45 cm hoog zijn o.i.d.
Heeft iemand de gouden tip? Budget is tot max €300 en echt leer heeft mijn voorkeur

FleurSandro

Berichten: 1804
Geregistreerd: 06-10-12

Re: Laarzen voor brede kuiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-23 20:55

Busse Laval? Door de veters zijn ze in de breedte makkelijk aanpasbaar. Ik heb 2 ongelijke kuiten en met een hakje erin past de hoogte ook goed.

evilginger

Berichten: 211
Geregistreerd: 18-12-22

Re: Laarzen voor brede kuiten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-23 20:57

Kan een idee zijn! Ik bekijk ze even. Over het algemeen ben ik meer fan van “gewone” uitziende laarzen met enkel die rekveters op de wreef, maar met brede kuiten moet je soms keuzes maken