Ik ben op zoek naar mijn merrie Marie. Ze is meer dan twee jaar in mijn bezit geweest, maar ik heb haar helaas moeten verkopen omdat ik niet de ervaring had om haar te rijden. Ze was een zeer sensitief paard, maar ik had heel veel moeite om emotioneel afstand van haar te nemen, aangezien ze ook het liefste paard was dat ik ooit heb leren kennen.
Wat ik weet: Ze is juli 2022 verkocht via Silent Stables, ze zeiden mij daar dat ze naar Duitsland verkocht was, maar dat bleek later niet waar te zijn. Ze is verkocht naar Nederland aan Lombardo Stables (een koper waar ik initieel nee tegen had gezegd, maar dat is dus allemaal een beetje achter mijn rug verlopen wat ik erg betreur), daar is ze in augustus terug is doorverkocht. Via KWPN kan ik zien dat ze geëxporteerd is, maar ze staat wel nog altijd geregistreerd op mijn naam. Ik vind haar naam ook niet terug op startlijsten. Ik zou gewoon heel graag willen weten waar ze is en of ze goed terecht gekomen is, gezien ik me ook ontzettend schuldig heb gevoeld over deze verkoop. Ik ben daarna ook gestopt met de paardensport.
Paspoortje:
Maria De Monserrat
Geboren op 16/04/2017
Afstamming Toto jr x Bretton Woods x Zeoliet
KWPN 528003201709700

(Foto van Lombardo Stables)