Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Autumnn schreef:Ik wilde hem invullen maar bij vraag 1 staat er ‘Bent u bekend met de volgende merken? Aanvinken welke van toepassing zijn’.
Maar ik kan er maar 1 aanvinken
De vraag daarna idem, ik heb 2 caps van 2 verschillende merken
JanneJ2001 schreef:Autumnn schreef:Ik wilde hem invullen maar bij vraag 1 staat er ‘Bent u bekend met de volgende merken? Aanvinken welke van toepassing zijn’.
Maar ik kan er maar 1 aanvinken
De vraag daarna idem, ik heb 2 caps van 2 verschillende merken
Hallo autummn,
Wat fijn dat je de tijd wilt nemen voor de enquete!
Wat je zegt klopt inderdaad, dit is een bewuste keuze geweest van de docent om dit op deze manier te willen zien.
De vragen na vraag twee gaan namelijk in op de keuze die je gemaakt hebt bij de tweede vraag. Ze reflecteren constant terug, op het moment dat je van meerdere caps gebruik maakt en ook voor meerdere caps in dezelfde enquete gaat invullen kunnen wij geen analyse loslaten omdat dan de cijfers niet alleen bedoeld zijn voor het ene merk cap.
Je zou ons ontzettend helpen door voor een van de merken de enquete in te vullen, maar als je net zo tevreden bent over de andere cap die je gebruikt mag je ook nog de keuze maken om de enquete een tweede keer in te vullen voor dat merk.
Super bedankt voor je genomen moeite iniedergeval!
Risxx schreef:Ik vraag me dan af hoe goed je docent is, als je een vraag hebt waar staat "aanvinken wat van toepassing is" maar je kan er maar 1 kiezen. Die vraag is niet goed opgesteld zo.
Ik kan de enquête zo ook niet invullenDoor mensen wel 1 te laten kiezen terwijl ze van meerdere gehoord hebben zijn je resultaten al niet meer betrouwbaar.
germie schreef:Wel bijzonder, elke cap is namelijk even veilig, ze voldoen allemaal aan dezelfde eisen om het keurmerk te verkrijgen. Dan is het alleen nog uiterlijk en persoonlijke pasvorm en prijs wat de keuze bepaalt. Ik koop in geen 200 jaar een cap van 200 euro. Voor 50 euro in de aanbieding heb je een prima goedzittende en veilige cap. Merk vind ik totaal oninteressant, het moet passen en voor mij mooi zijn. Sterker nog, heb zelfs wel eens een cap van 10 euro gehad die gewoon voldeed. Dan kun je ook nog eens zeggen van ik koop er 2 en wissel ze af.
Je hebt ook wel heel veel merken bij 'anders' natuurlijk. Ik heb caps van HH en decathlon momenteel. Daar heb ik dus de 'anders' over ingevuld. Ik voel niets bij een merk, dus voor mij zou een modelletje 'Aldi of Lidl' niet onveiliger zijn dan een KEP of weet ik veel welk veel te duur merk.
Ik wilde een effen bruine zonder poespas, en die heb ik gevonden voor 15 euro van het merk HH (gewoon nieuw, ik koop geen gebruikte caps). En ook mijn Decathloncap is er eentje zonder glitter e.d.