We gingen in Bleiswijk starten (samen met Gracy en kleintje) en het zonnetje scheen en de lucht was blauw..
Tjody had de afgelopen 2 dagen heftig gesprongen: vrijdag 2x oefenparcours en gisteravond carnavalsspringen op de molenkamp (incl 2 uur losrijden bij gebrek aan startlijst) dus ik had zoiets van naja we zien wel wat we er nog uit kunnen rijden.
Tijdens het losrijden meer staan ouwehoeren dan losrijden, Tjo was erug blij gracy weer te zien

Kleintje liet even zien waarom ze dat bokriempje nodig heeft (niks meer aan toe te voegen, wow... rodeocariere misgelopen

Maar uiteindelijk waren we dan aan de beurt, bodem was flink zwaar en het was erg warm in de binnenbak, puf puf.. ploeg ploeg...
Eerste proefje ging erg lekker, niet spectaculair maar was dik tevreden (zeker na 2 zware dagen springen). Op naar het 2e proefje, hier was ze voor mn gevoel wat minder voorwaarts in galop maar dat kon ik dr niet kwalijk nemen, t zweet liep van de hals af, arm beestje...
Daarna lekker buiten in de frisse lucht uitgestapt door Denise waarna Andy dr overnam om af te zadelen zodat wij naar de kantine konden.
Daar ff lekker bijgebept met Moon en Eef en wachten maar op de uitslag..
Voor mn gevoel had ik wel een wpje gereden dus vol verwachting klopte ons hart... had de rest niet zien rijden omdat ik als eenalaatste moest starten dus geen idee hoe er gereden was in het algemeen.
En toen de uitslag.....
Ja hoor 2x 1e plaats met 163 en 161pnt!!!!!!!
Jemig ik geloof dat het nu echt tijd wordt om de L te gaan verkennen... t gaat nu wel heel erg hard met die punten... oeps....
Naja nog 2 Btjes op het program staan en dan volgende maand opt gemakje de L eens gaan verkennen....
Wat ben ik trots op mn inieminie supersupersuper-pony!