Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Eef_Bam schreef:Lipica in raamsdonksveer is echt een aanrader voor kwaliteit tegen een normale prijs. Ik heb ook een moeilijke maat en laat elke 4 jaar ongeveer daar een nieuw paar maken. Oude zijn dan nog goed genoeg voor strandritten enzo. Stukje tijden mar echt de moeite waard vind ik.
November108 schreef:Eef_Bam schreef:Lipica in raamsdonksveer is echt een aanrader voor kwaliteit tegen een normale prijs. Ik heb ook een moeilijke maat en laat elke 4 jaar ongeveer daar een nieuw paar maken. Oude zijn dan nog goed genoeg voor strandritten enzo. Stukje tijden mar echt de moeite waard vind ik.
Het is een tijdje terug, maar ik vond mijn op maat gemaakte Lipica's vreselijk. Verder heb ik geen tips voor je!
Annash schreef:Deniro's! Wat een verschil met Lipica's, en daar heb ik ook gehad dat het te straks aangemeten, twee keer van de vier of vijf paar totaal (sinds 2007 ofzo). Ze gingen bij mij ook nooit lang genoeg mee, of een zool kapot of weer een rits of een gat in het leer. Dus de overstap gemaakt.
Deniro heeft ontzettend veel maten beschikbaar, zelfs ik met mijn 1.48 kon daar binnen hun opties een passende laars vinden. Zoveel fijner leer & kwaliteit! Ik ben bij Hypostore geweest, zowel voor mijn wedstrijdlaarzen (Deniro Bellini customised) en mijn trainingslaarzen (Deniro Bellini Duro, alleen ruitje Swarovski en verder niks).
Duran123 schreef:Annash schreef:Deniro's! Wat een verschil met Lipica's, en daar heb ik ook gehad dat het te straks aangemeten, twee keer van de vier of vijf paar totaal (sinds 2007 ofzo). Ze gingen bij mij ook nooit lang genoeg mee, of een zool kapot of weer een rits of een gat in het leer. Dus de overstap gemaakt.
Deniro heeft ontzettend veel maten beschikbaar, zelfs ik met mijn 1.48 kon daar binnen hun opties een passende laars vinden. Zoveel fijner leer & kwaliteit! Ik ben bij Hypostore geweest, zowel voor mijn wedstrijdlaarzen (Deniro Bellini customised) en mijn trainingslaarzen (Deniro Bellini Duro, alleen ruitje Swarovski en verder niks).
Mag ik vragen in welke prijsklasse ik dan moet denken?
November108 schreef:Eef_Bam schreef:
Het is een tijdje terug, maar ik vond mijn op maat gemaakte Lipica's vreselijk. Verder heb ik geen tips voor je!
Oh echt? Ik ben echt moeilijk met schoenen maar deze hoef ik niet eens in te lopen, 1 keer rijden en ze zitten als gegoten bij mij.
MoOtJuHh schreef:Mocht je derby willen, de fabriek zit in Schaijk (Noord-Brabant). Hij kan alles maken zoals jij het wil.
https://www.derby.nl/index.php/assortim ... ie/laarzen
Ondanks dat ik er niet lang op kan wandelen (dan loop ik de binnenkant stuk, wat prima te maken is bij de schoenmaker), ben ik tevreden. Vorige paar ging 7 jaar mee bij 5 dagen per rijden en schoonmaken na gebruik.
Duran123 schreef:MoOtJuHh schreef:Mocht je derby willen, de fabriek zit in Schaijk (Noord-Brabant). Hij kan alles maken zoals jij het wil.
https://www.derby.nl/index.php/assortim ... ie/laarzen
Ondanks dat ik er niet lang op kan wandelen (dan loop ik de binnenkant stuk, wat prima te maken is bij de schoenmaker), ben ik tevreden. Vorige paar ging 7 jaar mee bij 5 dagen per rijden en schoonmaken na gebruik.
Oh die zijn prachtig!
Heb je voor mij een indicatie van de prijs?
Ik heb gisteren geïnformeerd voor de De Niro maar dan kom ik al gauw op zo’n €700,- voor een vrij basic laars met alleen op de boog een lakrandje met wat steentjes.
Heb nu Petri’s. Geen maatwerk maar ook zeker tevreden over!
Duran123 schreef:Ik wil graag laarzen die nou eens echt passen.
Ik heb lange slanke benen met toch wel een gespierde kuiten. Niets past tot nu echt naar volle tevredenheid.