Ik zoek namelijk een fijne witte rijbroek met hoge band.
Nog één winstpuntje te gaan en dan komt mijn grote droom uit, starten in de lichte tour en dus mag ik dan die felbegeerde slipjas aan!

Ik heb altijd witte rijbroeken van equiline, zitten superfijn, maar onder die slipjas echt niet mooi, ik heb geen maatje 36 en dan is een lage rijbroek gewoon geen optie. Dus op zoek naar de perfecte witte rijbroek met hoge band. Ik heb er al een aantal aangehad.
Die van Montar vind ik erg mooi, maar ik vind het vrij dikke, stugge stof, zit wat minder lekker dus.
Ook heb ik er eentje van Quur gepast, die stof was me weer te dun, hij scheen echt té erg door.
Toen heb ik er eentje van Horze besteld, zit superlekker, fijn stofje, prima prijs, sluit mooi aan in mijn taille, maar op een of andere manier zijn de pijpen superwijd, dat ziet er dus niet uit.
De Pikeur rijbroeken heb ik ook aangehad, superfijne broeken, maar ik vind de prijs toch wel echt heel hoog. Zeker voor een witte rijbroek die bij mij binnen no time een zwarte kont heeft, ik vervang hem dan liever op een gegeven moment weer, en daar vind ik 200 euro dan wel weer een beetje veel voor.
Wie heeft er nog een goede suggestie? Het liefst eentje die ik in een winkel kan gaan passen.
Voorkeuren:
Hoge band dus
Full siliconengrip, voor de perfecte broek kan ik eventueel ook leven met alleen kniegrip
Fijn stofje, niet superdik en stug
Niet te doorschijnend
Liefst beetje normale prijs