billy3105 schreef:Een mede endurance genoot heeft ook een Tractive aan haar zadel hangen. Ik had een tijdje de AirTag eraan hangen. Ik heb nu toch ook maar de Tractive besteld. De AirTag is echt meer bedoeld voor objecten die niet om de haverklap bewegen, en als ie er midden in t bos tussen uit piept zie je niet zijn route oid. Mijn AirTag hangt ook aan mijn sleutels en soms heeft die nog wel eens moeite om die te vinden terwijl ik er 2 meter vandaan sta. Achteraf
De Tractive en AirTag kosten beide €40,- bij de Tractive komt er alleen nog een abbo bij. Ik zou niet kiezen voor het ‘verzekerings pakket’
Ik koos voor het 2 jaar abbo €144,- per 2 jaar en met het extra pakket werd dat €188.- nou voor dat geld koop ik wel een nieuwe hahaha. Vond ze wel sneaky bij het afrekenen dat hij 2x werd terug gevoegd in de stappen. Maar was met wat lezen best makkelijk er weer uit te halen
Met de Tractive kun je ook met familie delen, kun je tegen iemand zeggen hej ik ga deze en deze route rijden hou je mij een beetje in de gaten? Als je paard dan ineens er tussen uit piept op je route kan die persoon jou bellen, of alles oké is haha
Bevalt de Tractive nog steeds twee jaar later? Hoe hebben jullie die aan jullie zadel bevestigd?