Ik weet echt even niet waar ik anders met mijn vraag heen moet dus ik dacht, gooi 'm op bokt!
Wij zijn sinds kort verhuisd met onze paarden en zitten nu 15 minuten van de brunssumerheide af. Geweldig natuurlijk want dit soort terrein ben ik echt niet gewend. Ik heb onder het zadel nu enkele routes gevonden met dank aan ruiterenmennen.nl maar kom er niet uit hoe ik dit met de koets kan doen.
Ik zie alleen paden die níet toegankelijk zijn voor menners maar er staan ook een heleboel paden uberhaupt niet op had ik al gezien.
Zo loopt er de rode en blauwe route over de heide, maar ik kan nergens vinden waar deze begint/eindigt en hoe deze precies loopt..
Ook zijn er een hoop paden die wel bordjes hebben van ruiterpad maar die vervolgens dan weer niet bij een route horen. Voor mij best verwarrend want ik ben alleen maar landwegen etc gewend

Dus. Is er iemand die mij aub kan helpen hoe ik hier wijs uit kom? Ik ben een vreselijke klus in verdwalen, maar beschik wel over diverse apps en sinds kort een horloge met GPS navigatie. Mijn voorkeur gaat er dus naar uit om een GPS/GPX bestand te kunnen uploaden in mijn horloge zodat ik die kan volgen.
Onder het zadel is dat allemaal nog wel te doen, maar ik wil op de koets niet het risico lopen dat ik me ergens vast rijd natuurlijk..
Help