Wedstrijduitslagen Belgie, waar terug te vinden?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

mysltt

Wedstrijduitslagen Belgie, waar terug te vinden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-23 18:18

Ik ben bezig met de aankoop van een paard, welke volgens zeggen redelijk hoog geklasseerd is. Bij KNHS is er over dot paard niets terug te vinden. Paard staat overigens al vanaf zijn 3de jaar in Belgie, vermoedelijk zal hij daar gestart zijn. Iemand die weet waar je deze resultaten terug zou kunnen vinden? Alvast bedankt.

Mila_p

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-23 18:20

Equipe?

mysltt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-23 18:28

Mila_p schreef:
Equipe?

Daar kan ik voor alsnog niets vinden. Zou je daar ergens naam van een paard moeten kunnen invullen of moet je daar ook lid zijn om iets terug te kunnen vinden?

Anoniem

Re: Wedstrijduitslagen Belgie, waar terug te vinden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-23 18:29

Equibel?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-23 18:34

Heb je eventueel een naam? :)

mysltt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-23 18:40

Moestuin schreef:
Heb je eventueel een naam? :)

Stuur je even een pb.

Mila_p

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-23 19:31

mysltt schreef:
Mila_p schreef:
Equipe?

Daar kan ik voor alsnog niets vinden. Zou je daar ergens naam van een paard moeten kunnen invullen of moet je daar ook lid zijn om iets terug te kunnen vinden?

neen, je kan de naam van het paard/ruiter gewoon invoeren. Meestal vind ik daar terug wat ik zoek :D

mysltt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-23 20:06

neen, je kan de naam van het paard/ruiter gewoon invoeren. Meestal vind ik daar terug wat ik zoek :D[/quote]

Geloof niet dat ik daar op naam van paard kan zoeken helaas, toch bedankt.

Beemsterkaas

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-23 20:30

Misschien erg simpel gedacht maar heb je zijn naam + afstamming al gegoogled? Zo vind je nog weleens startlijsten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-23 22:41

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-23 02:16

Varekaj, daar vind ik wel de gegevens van het paard (even nakomeling van mijn fokmerrie die daar loopt ingevoerd), maar geen geregistreerde sportprestaties. Of zoek ik dan verkeerd? Weet zeker dat het paard minimaal 1.15m loopt en regelmatig mee gaat dus daar zou iets van te vinden moeten zijn.

Via equipe en dan zoeken op start ipv wedstrijd heb ik de resultaten overigens zo boven water.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-23 08:45

Je kan daar het immatriculatienummer vinden en dan via resultaten - zoekresultaten paard geloof ik. Of je moet op naam van de ruiter gaan zoeken. Ik weet dat je het kan terugvinden, heb het ook al gedaan maar is wel flinke tijd geleden en dat was voor dressuur.

mysltt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-23 11:47

Helaas zowel in Nl als Belgie heb ik voor alsnog niets kunnen terug vinden. Paard zou zz-licht moeten hebben gereden. Heel vreemd dat nergens iets terug is te vinden, ook niet in lagere klasseringen. Vermoed dat beestje dus geheel niet uitgebracht is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-23 12:04

Ik kwam een filmpje tegen op youtube. Misschien kun je die ruiter nog contacteren of zij meer weet? Hij was toen 3.

MariekeS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-23 12:15

mysltt schreef:
Helaas zowel in Nl als Belgie heb ik voor alsnog niets kunnen terug vinden. Paard zou zz-licht moeten hebben gereden. Heel vreemd dat nergens iets terug is te vinden, ook niet in lagere klasseringen. Vermoed dat beestje dus geheel niet uitgebracht is.

Als dit paard te koop staat zou ik de verkopers vragen om een uitdraai van de resultaten of waar je de resultaten terug kan vinden. Lijkt me geen gekke vraag...

Lieuwkje_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-23 12:19

Heeft hij lrv gereden in België dan? Dan kan je op equester of eqify zoeken.

mysltt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-23 12:42

Moestuin schreef:
Ik kwam een filmpje tegen op youtube. Misschien kun je die ruiter nog contacteren of zij meer weet? Hij was toen 3.

Zelfde "persoon" had ook een adv van Nov 2021. Daarin stond alleen aangegeven m/z niveau en een rondje parcourservaring. Nergens over officieel gestart zijn.

mysltt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-23 12:45

Lieuwkje_90 schreef:
Heeft hij lrv gereden in België dan? Dan kan je op equester of eqify zoeken.

Zo te zien dan ik bij equester en eqify niet op naam van paard zoeken. Wellicht wel wanneer je een account hebt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-23 13:43

Equester wordt niet meer gebruikt en het kan dat die informatie enkel beschikbaar is voor bestuursleden en werknemers van LRV (enkel zij kunnen inloggen).

PB me anders even de gegevens, wie weet kan ik ergens wat opsporen. Maar zorg dan voor zowel de sportnaam als de roepnaam en eventueel afstamming.