Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Roodvos schreef:Hoge veiligheidsschoenen.
Bestand tegen paardenvoeten, gemaakt om mee te werken, dus staan en lopen. En in de goede uitvoering ook waterdicht.
Odetje92 schreef:Goede jodhpurs, bijvoorbeeld van merken die allround jodhpurs maken zoals Mountain Horse, goede kwaliteit en robuust. Ik loop er hele dagen op tijdens het lesgeven en als ik eens op een paard moet stappen gaat dat top, voldoende grip en niet zo lomp dat je vast raakt in de beugels
Chicken01 schreef:Odetje92 schreef:Goede jodhpurs, bijvoorbeeld van merken die allround jodhpurs maken zoals Mountain Horse, goede kwaliteit en robuust. Ik loop er hele dagen op tijdens het lesgeven en als ik eens op een paard moet stappen gaat dat top, voldoende grip en niet zo lomp dat je vast raakt in de beugels
Ik heb van verschillende merken geprobeerd, maar krijg toch na verloop last van m'n wreef. Heb een erg hoge wreef.
Met rijlaarzen geen probleem mee, dit zijn op mij gemaakt dus daaraan aangepast.
Nou is rijden voorlopig niet aan de orde helaas (merrie is niet meer belastbaar en andere paard is nog geen 2 jaar oud) dus moet echt even zoeken.
Marie111 schreef:Maar droeg je dan jodhpurs met of zonder veter?
Want met mijn hoge wreven kan ik bijvoorbeeld geen jodhpurs met rits bovenop dragen, maar met veter gaat prima.
Dat geldt voor al mijn schoenen trouwens.