Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
c_alsemgeest schreef:Ik heb hele bijzondere ervaringen gehad toen een stalgenoot zo'n ding had... die vergat hem weleens los te koppelen bij afstijgen en ontplofte dus regelmatig
Het geeft best een knal...
Maar dat was je vraag niet
Sheran schreef:Ik zit er ook over te denken maar gek genoeg houden de patronen me een beetje tegen. Ik zie dat ze behoorlijk wat kosten, en dat moet je dan elke keer opnieuw kopen/bestellen als je bent gevallen? En als je op paardrijvakantie gaat moet je een hele set extra meenemen?
Esther28 schreef:c_alsemgeest schreef:Ik heb hele bijzondere ervaringen gehad toen een stalgenoot zo'n ding had... die vergat hem weleens los te koppelen bij afstijgen en ontplofte dus regelmatig
Het geeft best een knal...
Maar dat was je vraag niet
Maar dat zou dus niet moeten kunnen zeggen ze. Ploffen als afstapt nog aangekoppeld omdat er een 35 kilo trekkracht aan moet zitte ofzo.
Saaams schreef:Sheran schreef:Ik zit er ook over te denken maar gek genoeg houden de patronen me een beetje tegen. Ik zie dat ze behoorlijk wat kosten, en dat moet je dan elke keer opnieuw kopen/bestellen als je bent gevallen? En als je op paardrijvakantie gaat moet je een hele set extra meenemen?
Ik heb niet zo’n vest. Maar wil hier even op inhaken.
Een ritje incl val en ambulance of hap kost je ook €385 aan eigen risico.
Een patroon €30 dacht ik.
Lijkt me zeker de moeite waard. Absoluut voor de sport.
Sammiex2000 schreef:Heb er ook wel eens over gedacht, maar enige wat me tegenhoud en dat is natuurlijk wel echt een minimaal risico maar toch, stel je paard steigert en je valt er achterover af, dan trek je hem mee want dan trek je ineens met je hele gewicht aan zijn zadel
Sheran schreef:Sammiex2000 schreef:Heb er ook wel eens over gedacht, maar enige wat me tegenhoud en dat is natuurlijk wel echt een minimaal risico maar toch, stel je paard steigert en je valt er achterover af, dan trek je hem mee want dan trek je ineens met je hele gewicht aan zijn zadel
Dan klikt hij dus losAls je eraf valt trek je je paard ook niet om...
Sheran schreef:Sammiex2000 schreef:Heb er ook wel eens over gedacht, maar enige wat me tegenhoud en dat is natuurlijk wel echt een minimaal risico maar toch, stel je paard steigert en je valt er achterover af, dan trek je hem mee want dan trek je ineens met je hele gewicht aan zijn zadel
Dan klikt hij dus losAls je eraf valt trek je je paard ook niet om...
Ineke2 schreef:Waar jullie je airbag vest gekocht?