Scum schreef:Dan moet je een merk hebben wat geschikt is voor een ovaal hoofd. Samshield en KEP zijn voor onde hoofden. Heb je Charles Owen of BR al geprobeerd?
Kavalkade kan ook maar volgens mij worden die niet meer verkocht.
Het heeft vooral met de voering van de cap te maken. Je hebt Europees en Amerikaanse voeringen. De Europese is wat ronder en de Amerikaanse ovaler als ik het me goed herinner.
Kep is inderdaad voor ronde hoofden en deels voor ovale met de andere voering erin daar heeft het vooral mee te maken ik heb ook een ovaal hoofd en bij mij zit samenhield dus ook echt heel erg fijn. Terwijl Kep knelt en ik Calimero lijk. Charels Owen heeft ook twee varianten voor rond en ovaal maar zit mij ook niet lekker.
Ik heb overigens ook GPA gehad bij Emmers zeiden ze die niet passend te kunnen maken op mijn hoofd en dat ik echt voor iets anders moest gaan maar bij Brabants Ruiterhuis hebben ze me toen heel goed geholpen. Met verschillende inlagen tussen 59 en 60 in paste deze mij perfect dat was de first lady.
Dus ga naar een speciaalzaak waar ze echt cursus hebben gehad van de leveranciers en ze dus echt de ins- en outs van alle caps weten.