Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kayley95 schreef:Bij ons is het ook 10 euro omhoog gegaan. Nu betaal ik geen drol voor 2 paarden daar, dus het is wel begrijpelijk. Iemand die nieuw is bij ons op stal moest weg van zijn oude stal omdat die het niet meer kon betalen. Daar was een verhoging van maar liefst 170 euro geworden. Ik schrok er gewoon van toen hij het vertelde.
Kayley95 schreef:Bij ons is het ook 10 euro omhoog gegaan. Nu betaal ik geen drol voor 2 paarden daar, dus het is wel begrijpelijk. Iemand die nieuw is bij ons op stal moest weg van zijn oude stal omdat die het niet meer kon betalen. Daar was een verhoging van maar liefst 170 euro geworden. Ik schrok er gewoon van toen hij het vertelde.
ruitje schreef:Kayley95 schreef:Bij ons is het ook 10 euro omhoog gegaan. Nu betaal ik geen drol voor 2 paarden daar, dus het is wel begrijpelijk. Iemand die nieuw is bij ons op stal moest weg van zijn oude stal omdat die het niet meer kon betalen. Daar was een verhoging van maar liefst 170 euro geworden. Ik schrok er gewoon van toen hij het vertelde.
Zat daar dan meer service bij?
Dat zie ik overigens ook, stallen die minder service bieden...Dus bijv minder uitmesten oid, is natuurlijk een andere manier om iets op te vangen.
Lieser schreef:Hier ook de 2e verhoging in een jaar tijd. In februari zijn de prijzen al verhoogd, en per 1 november gaat alles opnieuw omhoog. Volgens mij met 10 %, wat voor een stalling van 450 (ponystal met kuil) en 550 (paardenstal met hooi) euro best een flink bedrag is.
Biks2 schreef:Dat zijn wel pittige verhogingen moet ik zeggen. Toen ik nog een paard had, was het in 3 jaar een tientje omhoog gegaan.
Het is begrijpelijk, want alles wordt fiks duurder. Ik kan me alleen wel voorstellen dat dit ertoe gaat leiden dat mensen hun paard verkopen.