Ik had zelf nog flink de bibbers na mijn lancering van vorige keer,maar Orbaldo begint zich steeds meer te gedragen alsof hij al jaren op concour gaat.
Ik kan normaal opzadelen en hij hinnekt nog maar heel af en toe naar een ander paard.
In de losrijdbak van deze manege hadden ze veiligheidsspiegels hangen,nou het leek wel een soort folie ofzo.Orbaldo was er doodsbang voor (en ook wat andere paarden) en ik kreeg 'm niet in de buurt van die spiegels (hingen er 3) ik heb dus ongeveer op een volte van 15 mtr losgereden maar nog moest er dan steeds aan de kant van de spiegels weggesprongen worden.Natuurlijk liep het uitgerekend als hij zo idioot doet heel erg in dus ik stapte net op toen mijn voorganger de ring in ging.Ik mocht wel op mijn eigen tijd starten maar omdat hij toch niet te rijden was in de kleine bak ben ik maar de ring in gegaan.teminste dat probeerde ik.
Vorige week sloeg de ringmeester per ongeluk het witte hekje tegen zijn achterbenen aan en ik vrees dat hij een ringmeester trauma heeft opgelopen.
Ik kreeg 'm er echt niet langs.
Hoe harderd ik 'braaf toemaar' zei hoe harder ik achteruit ging.
Zweepje erbij en hij ging overeind.
Uiteindelijk heeft paps hem bij de teugels genomen en aan de hand de ring in gebracht

Meteen afgestapt en hij stonmd gewoon te trillen zo sneu.
Zelf had ik rond de 140 verwacht maar ik had toch nog 147 punten.
Nu eerst maar weer oefenen met witte hekjes

's avonds heb ik een pass de deux geredn op een hengstenshow en dat ging wel weer heel erg super!Ik moest wel vragen de ringmeester bij de uitgang weg te gaan en toen kreeg ik 'm alleen de ring in en uit dus er is nog hoop