we moesten als 1ste starten in een ring van oorspronkelijk 29 deelnemers, uiteindelijk waren het er nog 23. Ik had hem 's morgens eerst nog ff thuis gereden, omdat ik hem de dag van te voren niet heb kunnen rijden i.v.m het weer, hij was toen echt een bommetje, naja ik stap op concours op en hij was weer lekker heet

nou en vandaag had ik dan westrijd met Jafet ben Jaquar, we moesten als 5e in een oorspronkelijke ring van 8, uiteindelijk 9.
ik had hem 's morgens fijn klaar gemaakt en hoopte dat ik vandaan dan eindelijk mijn laatste wp bijeen zou 'sprokkelen'. Met het losrijden had ik hem eerst lekker laag en diep gereden, daarna opgepakt en de zweep weggelegd, en in eerste instantie liep hij niet helemaal zoals het hoorde, naar mijn gevoel dan, uiteindelijk ging het iets beter, maar toch.
nou de proef zelf dan maar...halthouden ---> scheef, begint al lekker.
middendraf--->goed, achterwaarts ook goed, moet je voorwaarts in draf, springt ie in galop

maar dat wp van vandaag betekent dus wel dat we dan Z mogen starten en dat gaan we dan ook doen, van de zomer, met Jaggie neem ik nu wat gas terug, m ff op adem te komen, om er daarna weer vol tegen aan te kunnen.