Wat zijn tegenwoordige goede merken die heren rijbroeken hebben rond de 100 euro?
Alvast bedankt!

Pieter25 schreef:Mijn huidige rijbroek van Nedhorse is aan vervanging toe. Ben super tevreden over de rijbroek, maar heb gehoord dat Nedhorse niet meer bestaat.
Wat zijn tegenwoordige goede merken die heren rijbroeken hebben rond de 100 euro?
Alvast bedankt!
Scum schreef:https://www.kramer.nl/Ruiter/Heren-rijk ... r_07=zwart
Sla je slag. FB zijn fijne broeken, bijna allemaal onder 100 Euro.
Dreamybol schreef:Ik wilde ook kramer.nl zeggen. Mijn man heeft er een paar weken geleden 1 gekocht en woont er sindsdien in.
Sky_As schreef:Br heeft ook een fijne rijbroek (mijn vriend wil geen grip en zo, en bij deze broek is het acceptabel)
Pieter25 schreef:Ik heb toch nog een vraag..
Wat is jullie ervaring met siliconen grip stukken? Heel veel rijbroeken hebben dat tegenwoordig.
Ga morgen naar Epplejeck (BR rijbroeken), bij Kramer ben ik niet geslaagd.
Wat is jullie ervaring met siliconen grip stukken? Heel veel rijbroeken hebben dat tegenwoordig.
Amber_ schreef:Pieter25 schreef:Ik heb toch nog een vraag..
Voor mijn werk moet ik een zwarte rijbroek hebben. Nu hebben die altijd het merk Pikeur, maar die is er gewoon niet zonder siliconen of zonder leer.![]()
Ik heb nu een zwarte HarryHorse broek mannen gevonden!Zit prima, heerlijke stofje, geen grip of iets en voor 80 euro!
Ik blij en de baas blij haha.
Ik heb ze gekocht bij Van Rijs.
Sky_As schreef:Amber_ schreef:
Voor mijn werk moet ik een zwarte rijbroek hebben. Nu hebben die altijd het merk Pikeur, maar die is er gewoon niet zonder siliconen of zonder leer.![]()
Ik heb nu een zwarte HarryHorse broek mannen gevonden!Zit prima, heerlijke stofje, geen grip of iets en voor 80 euro!
Ik blij en de baas blij haha.
Ik heb ze gekocht bij Van Rijs.
Even een giga domme (en misschien gênante vraag). Maar ben jij een man/vrouw, of nou ja, liever gezegd, heb jij daar iets hangen, want dat vind ik dus altijd heel storend bij een rijbroek. Er zijn maar weinig broeken te vinden, waarbij je niet alles ziet "hangen" .....dus naast geen grip en een fijn stofje, is het voor ons ook een eis dat het daar niet te strak zit zeg maar.
Gebruikers op dit forum: Lavendel1973 en 3 bezoekers