Ik heb altijd op de stalschoenen (heritage) van ariat gelopen, helaas heb ik het idee dat de kwaliteit steeds slechter wordt. Nu mijn huidige paar al na minder dan een jaar aan vervanging toe is wil ik toch ook eens naar andere merken kijken.
Wat zoek ik? - voor het zomerseizoen, ik heb al outdoor laarzen voor in de winter, dus niet te warm - schoenen met genoeg profiel/hak om mee te kunnen rijden - liefst tot 100 euro - net zo comfortabel als ariats - hoeft niet meer door de blubber gestampt te worden, maar een beetje waterdicht met bijv afspuiten is wel een pre
Mijn oog viel op de Quur Trabajar schoenen. Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben?
Ik was heel blij met de schoenen! Ze deden precies wat ze beloofd hadden en als je ze een klein beetje verzorgd, gaan ze gemakkelijk seizoenen mee! (die van mij iig!)
Ik heb ze inmiddels alsnog gekocht haha. Vind ze echt prima zitten! Alleen de zool is vrij hard, dus ik krijg er snel last van mijn voeten in. Ik zooltjes van mijn vorige ariats er in gedaan en nu lopen ze heerlijk. Ik rijd er ook mee als ik het bos in ga en dat gaat goed! Ik rijd dan wel zonder chaps dus daar kan ik niks over zeggen. Voor alsnog ben ik dus tevreden, de vraag is natuurlijk hoelang ze mee gaan.