Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
rien10 schreef:Dit, en daarnaast blijft het een levend wezen, dus er gaat altijd wel een zekere mate van onzekerheid/risico mee gepaard.Ik zou twee offertes aanvragen; 1) klinische keuring 2) alles er op en er aan keuring.
Dan weet je in ieder geval waar je financieel aan toe bent.
En dan nog.... "alles" op de foto, blijkt er iets loos te zijn wat je niet op een foto kan zien. Keuren is en blijft een moment opnamen.
maria500 schreef:Ik zou keuren. Het kost wat en het is zuur als het paard wordt afgekeurd, maar stel je koopt het paard en er blijkt van alles mis te zijn.. dan heb je wss spijt dat je het niet hebt gedaan.
tamary schreef:Qua strengheid sport keuren, in elk geval klinisch, als je ooit met haar wil fokken neem dat dan ook mee in wat je op de foto zet, laat de smid naar de voeten kijken en neem ook meteen het gebit mee in de keuring.
Welke DA/kliniek wil je de keuring laten doen, wat zit er in hun pakket en wat adviseren zij verder?
MarleenKl schreef:Wel is het zo dat het 'all in' pakket bij hun een stuk voordeliger is dan alles apart, maar goed het blijft een hele uitgave.
SumSum schreef:MarleenKl schreef:Wel is het zo dat het 'all in' pakket bij hun een stuk voordeliger is dan alles apart, maar goed het blijft een hele uitgave.
Ik zou voor het pakket gaan. Als het paard klinisch al helemaal niet goed lijkt, kun je het daar altijd nog bij laten denk ik.