tweede wedstrijd. Voor het eerst ergens anders

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

stephje

tweede wedstrijd. Voor het eerst ergens anders

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-02-04 14:35

gisteren had ik mijn tweede wedstrijd. ik was haast niet zenuwachtig vergeleken met de eerste wedstrijd. we moesten naar ter apel. ik voor het eerst ergens anders en kel voor het eerst ergens anders. toen we daar aan kwamen had ie zoiets van knor, knor, snuif waar ben ik?
beetje rondgelopen en laten kijken. was alweer rustig. toen maar opgezadeld. naar de inrijhal gegaan, was ook niets engs aan. lekker ingereden, liep super. nou toen de ring in....
en het ging echt helemaal mis. alles, echt alles was eng. hij durfde bijna nergens meer langs de bakrand. nou lekker begin dus. ik rustig verder mooi laten kijken enzo. op een gegeven moment krijgt ie weer iets in de smiezen, zet een gigantische nek op en gaat me toch een optje showen! ik kon het niet eens meer uitzitten! ik had echt zoiets van wow! nou na een poosje weer rustig. ik begin met het proefje, doet ie weer net zo spastisch als in het begin, nou ik dacht ga nu ook maar door hoor jeetje!
aan het eind van de proef gaat ie overal netjes langs en liep ie lekker maarja toen was ik alweer klaar. nou ja pech hoor maakte me ook niets meer uit. ik had maar 149 punten, maar ik vind dat helemaal niet zo slecht voor ons. wij beiden voor het eerst ergens anders. ja ik heb er niet echt een slecht gevoel over.
en we hebben het beide overleeft. nou dit was het weer
volgende wedstrijd is weer thuis dus gaan we het daar wel even ophalen.
groetjes stephanie

joortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 14:57

volgende keer beter maar jullie hebben elkgeval wel weer heel wat ervaring op gedaan!!!!!

_NOO_NOO_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 15:19

voor de eerste keer is het echt niet slecht hoor,
ik denk dat veel mensen hun eerste wedstrijd
slechter gaat
groetjes roland

janneke87

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 15:24

ik had zaterdag ook mijn tweede wedstrijd en voor t eerst ergens anders
me paard was echt zo gek als een deur, hij was losgesprongen enz.. uiteindelijk was hij moe en heb ik toch lekker gereden toch 2 wp. maar het zal er wel bijhoren denk ik
succes met je andere wedstrijd!!!
xxx

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 23:08

Wat maakt het allemaal uit, als jij er maar een goed gevoel over hebt niet?