Ben jij een fanatieke wandelaar? Of doe je gewoon graag af en toe een klein rondje? Loop je voor, naast of achter je paard? Iedereen is welkom! Deel hier je wandelavonturen en leuke foto’s/filmpjes en praat mee overal allerlei dingen die je onderweg tegenkomt en ervaringen die je opdoet.
Hou je graag bij hoeveel kilometer je per maand/jaar wandelt? Dan is de Endomondo Challenge iets voor jou! Geen verplichting en gewoon voor de leuk: probeer de meeste kilometers op 1 jaar bij elkaar te wandelen.
Hoe doe je mee? Uiteraard moet je hiervoor Endomondo gebruiken. Heb je een andere app of gps-horloge dan kan je normaal gezien je wandelingen importeren in Endomondo. In het topic zit er vast wel iemand die je daarmee kan helpen als het niet lukt.
Wil je meedoen, dan zijn er volgende stappen:
1. Laat in het topic even weten dat je graag wil meedoen
2. Post hierbij je Endomondo-gebruikersnaam
3. Ik zoek jou op, voeg je toe als vriend en je krijgt een uitnodiging voor de challenge
4. Zodra je de uitnodiging accepteert kan je meedoen als je je wandelingen onder Walking Fitness/Nordic Walking wegschrijft.
De challenge zelf is privé, dus enkel mensen van Bokt kunnen meedoen. Daarom werkt het aanmelden ook via dit topic. Aanmeldingen die ik rechtstreeks krijg voor de challenge worden automatisch genegeerd. De challenge loopt van 01/01/2019 tot 31/12/2019, alles wat je voor je aanmelding bij elkaar hebt gewandeld tussen deze data telt gewoon mee.
Is er iets niet duidelijk over het aanmelden of het toevoegen van wandelingen, laat het dan gerust weten in het topic, iedereen is hier om elkaar te helpen

Dan rest mij enkel nog jullie veel plezier te wensen op wandeling en in dit topic. Op naar vele fijne en mooie kilometers