Een aantal weken terug hebben wij een weijer trailer overgekocht van een stalgenootje:

Wij wisten dat de trailer niet goed meer was, gelukkig is het onderstel nog erg goed en besloten wij de trailer zelf op te gaan knappen.
Helaas kon ik niet echt antwoorden vinden op bokt dus dacht ik begin mijn eigen volg topic,misschien dat iemand anders er nog wat aan heeft.
Zo hebben wij voor de zijwanden een 18 mm betonplex plaat besteld en voor de bodem een 27mm betonplex plaat. Hier gaat uiteraard nog rubber overheen om hem zo lang mogelijk mee te laten gaan.
Deze platen zijn afgelopen woensdag binnen gekomen ( via een collega van mijn vriend ) dus wij besloten gister om de panelen alvast te verwijderen, omdat alles vrij goed rot was hadden we in een middagje alle zijpanelen eruit.

Helaas waren we vrij moe hierna en hebben besloten de bodem de volgende dag te doen.
Zo gezegt zo gedaan in 2 uur tijd was ook de bodem verwijderd

Helaas konden wij geen plek vinden om dit ergens binnen te doen dus vandaar dat we het hier kunnen doen zoals te zien op de foto.
De volgende stap worde de bedrading vervangen en de platen op maat laten zagen door mijn schoonpaps die werkt namelijk in het hout.
We zijn heel benieuwd hoe hij uiteindelijk gaat worden , volgen jullie ons avontuur mee?
liefs