Was erg zenuwachtig, ben ik altijd met nieuwe dingen, weet dat ik me vaak aanstel maar kan het niet stoppen. Stond op het punt om gewoon maar in de auto te stappen en naar huis te scheuren

Tijdens het inrijden liep hij erg lekker en bij mij werden de zenuwen ook steeds minder. Wel merkte ik op een gegeven moment dat mijn paard het een beetje zat begon te worden en toen ben ik even rustig rond gaan stappen omdat hij dan nogal de neiging heeft om te gaan klieren.
Toen de proef in, mijn maag liet zich ineens weer merken maar ja, gaan met die banaan.
Hij liep erg netjes, totdat we de grote volte galop hadden gehad en hier hierna al voor de M uit de galop viel. Heb hem opnieuw aan laten springen en tussen M en C netjes terug naar de draf laten komen.
Toen de andere kant en meneer zag ik 1 keer enge spoken in de hekjes. Hier kwam hij dus onwijs naar binnen vallen en wilde er snel langsheen scheuren. Omdat dit puur etteren was van hem heb ik hem hier even aangepakt. Was me hier te erg op aan het concentreren dat ik 'vergat' om van hand te veranderen.....

Maar ja, voor mijn allereerste proef had ik een goed gevoel er aan over gehouden en was ik dik tevree, ondanks de foutjes.
Krijg ik mijn coupon terug, heb ik gewoon 156 punten en dus een winstpunt, viel bijna van mijn kruk omdat ik dus totaal niet verwachte dat ik een winstpunt zou rijden.
Ben hier dus erg blij mee en ga met goede moed op naar mijn tweede wedstrijd....