Kent iemand de jassen van Jack murphy? In Nederland soms wat lastig te krijgen.. Met name het half lange model Cotswold ben ik benieuwd naar: Zijn ze echt goed waterdicht? Fijn te dragen? Ook met rijden? Warm? https://www.debokkesprong.com/dameskled ... -olive/41/
Woonplaats: tegenwoordig meer in het Zuiden maar nog regelmatig in het mooiste stukje van de achterhoek
Geplaatst: 24-01-20 08:33
De mijne kun je het beste zien als een lichtgevoerde regenjas. Niet als een echte dikke winterjas.
Neemt niet weg dat ik erg blij ben met mijn malvern jas. Met regen en wind ideaal voor dingen buiten. Fietsen/wandelen/ klussen buiten etc. Rijden heb ik er nog niet mee gedaan. Maar zou ivm de bredere split ook moeten kunnen. Zelf draag ik de jas tot ongeveer 10graden Celsius zo. Bij kouder met warme trui of vest ook prima te doen.
Hier ook een Malvern, prima regenjas, dun gevoerd, draag hem in de winter over een andere jas heen. Valt normaal kwa maat. Vind het een fijne jas, blijf absoluut droog, vindt hem warm genoeg, met rijden prima te doen. Zijn meerdere winkels die hem in de NL verkopen.
Muze
Geplaatst: 18-10-22 22:47
Heeft iemand ervaring met rijden met deze jassen? Omdat ze zo lang zijn, kan dat dan wel?