Ik rijd niet maar wandel wel met mijn jonkie en voor het laatst geval leadrope ( of over een tijdje; longeerlijn) eens door m’n handen zou glippen… Zoek ik dunne handschoenen met grip. Belangrijk is dat ze nauwelijks voelbaar zijn, en niet warm. Ik zie diverse handschoenen maar ben benieuwd naar gebruikservaringen..
Ik vind het fijn dat de kant van de handpalm van een materiaal met iets meer grip is en de buitenkant stof. Ook vind ik de naadjes en sluiting niet te irritant wat ik vaak wel heb met handschoenen.
Hoe ze in de zomer aanvoelen kan ik nog niet zeggen. Maar tot nu toe heb ik ze met het warmere weer ook fijn gedragen.
Roeckl Laila idd, daar komt de zon doorheen, dus geen last van wite handen en bruine armen. Ik vond ze ook nog eens de fijnste die ik had omdat ze zo dun zijn en je dus meer feeling hebt met je teugel.
Het gaas is iets kwetsbaarder voor nagels dan de gewone roeckl handschoenen, dus sneller een gaatje boven bij je nagel.
Muze
Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-22 10:26
Ik heb gelukkig altijd hele korte nagels dus dat zal bij mij iets minder uitmaken. Vallen ze zoals andere roeckl?( ik heb de grip en winter grip)
Ik heb de Roeckl Laila's ook en deze zijn echt super luchtig! Ben er erg blij mee. Ik heb dezelfde maat van dit model als van de andere modellen (heb oa ook de winter en de grip).
De Ariat's van hierboven heb ik trouwens ook, maar die vind ik echt veel te warm voor de zomer.