Epplejeck retour

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

lovehorsie7

Epplejeck retour

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-22 15:28

Heeee
Ik had wat besteld bij epplejeck maar het paste niet dus wil het graag terugsturen/ruilen. Nu staat er op de site niks over retourkosten. Maar de vorige x kwam ik bij zo’n terugstuurpunt en was het ineens 8 euro om het te kunnen verzenden……
Weten jullie het?

Daan13

Re: Epplejeck retour

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-22 15:30

nienke555

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-22 15:32

De retourkosten zullen verschillen, als je het via PostNL terugstuurt is dat duurder dan via bijvoorbeeld DHL.

Pally

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-22 15:38

Je kan het ook retourneren bij een filiaal, dan kost het je niks

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-22 16:03

Maar op zich is het logisch dat terugsturen voor jouw eigen kosten is toch?
Het bedrijf kan er niks aan doen het niet past, ik weet dat er bedrijven zijn waarbij je wel op hun kosten kan retourneren, maar dat zijn vaak bedrijven die de eerste paar jaar alleen maar verlies draaien ;-)
Aan de andere kant, voor die 8 euro kun je je auto nog niet starten in deze tijd....

Enige wat ik wel slecht vond bij de EJ, is dat als je iets in de showroom mee neemt, je het daar ook weer terug moet brengen, en het niet terug kan sturen. De dichtstbijzijnde EJ is 50 km bij mij vandaan.... laatst daar een deken mee genomen, en die paste idd ook niet. Maar ik mocht hem niet terug sturen, moest weer langs komen. Dat ga ik dus niet meer doen.....100 km om een deken terug te brengen, ik had gewild dat ik het per post had mogen doen, dat was me die 8 euro echt wel waard geweest (nu heeft het me veel meer gekost)