Ik heb de volgende vraag, maar kan het in het regelement van de KNHS niet duidelijk vinden.
Mag een vereniging tijdens een KNHS wedstrijd de categorie C en E samenvoegen?
Er waren maar twee pony’s in deze klasse, dus er zat geen D pony tussen de C en E en tijdens de prijsuitreiking werd verteld dat ze dit dus samen hadden gevoegd.
Ik weet niet beter dat het altijd aangesloten moet zijn (AB ABC BC BCD CD CDE DE) maar toen ik het vroeg bij het secretariaat zeiden ze dat wanneer er zo weinig pony’s in een klasse zijn ze mogen beslissen om dat op deze manier samen te voegen.
Is dat ook echt zo? Of waren ze vooral heel aardig voor hun clubkas?

Ik weet waar ik het regelement van de KNHS kan vinden maar deze specifieke vraag haal ik er niet uit dus wie weet is hier een official of iemand van een wedstrijdsecretariaat die mij dit kan vertellen