Samshield broek

Moderators: Nicole288, balance, Dyonne, Sica, Neonlight, C_arola, Coby

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Feike2502
Berichten: 107
Geregistreerd: 17-03-21

Samshield broek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-22 21:31

Zojuist een broek binnen gekregen van samshield full grip. Maar als ik zo voel is de grip niet zo heel sterk. Kan iemand mij vertellen hoe dat is met rijden met de broeken van samshield? Dank je wel. Grts

x_Milou

Berichten: 2699
Geregistreerd: 17-03-09

Re: Samshield broek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-22 21:26

Ik heb altijd de kniegrip, is inderdaad geen plakkerige grip. Goedkopere broeken zijn vaak wat meer 'sticky'. ik vind de Samshield zelf heel fijn.

Feike2502
Berichten: 107
Geregistreerd: 17-03-21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-22 21:45

x_Milou schreef:
Ik heb altijd de kniegrip, is inderdaad geen plakkerige grip. Goedkopere broeken zijn vaak wat meer 'sticky'. ik vind de Samshield zelf heel fijn.

Nou hij zit wel echt als gegoten! Dat is dan weer het dilemma, past perfect maar wat doet de grip. Maar dank je wel voor je reactie.

VWestra
Berichten: 1106
Geregistreerd: 04-07-15
Woonplaats: Friesland

Re: Samshield broek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-22 23:31

Ja er zit grip op maar is niet plakkerig of te stroef. Het is minder grip dan pikeur maar perfect voor doorzitten of blijven zitten bij het snelle omdraaien.

Feike2502
Berichten: 107
Geregistreerd: 17-03-21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-22 14:44

VWestra schreef:
Ja er zit grip op maar is niet plakkerig of te stroef. Het is minder grip dan pikeur maar perfect voor doorzitten of blijven zitten bij het snelle omdraaien.


dank je wel, ik vind het zo lastig.

JMH

Berichten: 180
Geregistreerd: 18-10-10
Woonplaats: Friesland

Re: Samshield broek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 15:54

Heb normaal Pikeur full grip maar nu ook 2 Shamshields erbij. De grip is echt beduidend minder dan die van Pikeur, had volgens mij net zo goed geen grip op kunnen zitten.. Rij er wel mee maar eigenlijk wat spijt van de aankoop.

VWestra
Berichten: 1106
Geregistreerd: 04-07-15
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 22:56

Echt kijken of je kan ruilen met iemand….

Ik ben zo blij met Samshield. Precies voldoende grip voor mij met doorzitten en buiten voor extra plak.

Ik doe altijd proef zitten op een zadel in de ruitersport winkel. Kijken of ik m’n been kan bewegen zonder dat je broek blijft plakken bij je knie.