Mijntje2310 schreef:Officieel kan de werkgever me met dit contract binnen deze 6 maanden op elk moment ontslaan maar ik ben gebonden aan 2 maanden opzeg termijn. pas na de eerste 6 maanden is de werkgever hier ook aan verbonden.
Lastige is dat ik dit zie als overmacht gezien de situatie met mijn vader maar mijn werkgever wil alleen maar denken aan de klanten.
Mijntje2310 schreef:Officieel kan de werkgever me met dit contract binnen deze 6 maanden op elk moment ontslaan maar ik ben gebonden aan 2 maanden opzeg termijn. pas na de eerste 6 maanden is de werkgever hier ook aan verbonden.
Lastige is dat ik dit zie als overmacht gezien de situatie met mijn vader maar mijn werkgever wil alleen maar denken aan de klanten.
Mijntje2310 schreef:Ik wil alleen voorkomen dat dit juridisch gezien een nasleep gaat hebben.
Mijntje2310 schreef:Omdat ik in mijn opzegperiode van 60 dagen zit mag ik ook geen verlof opnemen ....
Financieelgezien is het bedrag dat ik nog tegoed van hun heb niks en ik wordt dagelijk door verschillende recruiters benaderd.
Nou werk ik vanuit huis dus zal ik mijn spullen per aangetekende zending moeten opsturen maar dat is geen probleem.
Vermoed inderdaad dat ze geen rechtzaak hierover gaan beginnen, financieel gaat hun dat meer kosten dan opleveren.
Het bedrijf is van origine Vlaams maar heeft een gedeelte van z'n taken uitbesteed aan ons kantoor in Bulgarije.
Gebruikers op dit forum: Bytespider en 3 bezoekers