Moderators: Dyonne, Coby, C_arola, Nicole288, balance, Sica, Neonlight
Noukie schreef:Ik kreeg met datzelfde probleem van Ariat te horen dat iig hun jodphurs natuurlijk ook niet gemaakt zijn om mee buiten te lopen door eventuele modder of mest, dus dat het mijn probleem was dat ze twee maanden de halve zool los was.
Ik hoop dus voor je dat ze inmiddels betere service leveren
har166 schreef:Ik ben geen fan ( meer van Ariat). Die schoenen gaan zo belabberd kort mee.De jodphurs zijn inderdaad alleen gemaakt om mee te rijden en niet om mee op stal rond te lopen en klusjes te doen.
Gwenvd schreef:Ja toch vreemd, bij deze beschrijving van de laarzen staat dat ze juist daar tegen kunnen.
Muiz schreef:Ik heb het idee dat de westernmodellen beter mee gaan. Nu zijn mijn westernlaarzen al even geleden maar die hielden (en houden) het al jaren vol. Nu heb ik stalschoenen maar de binnenvoering gaat stuk
En ik weet dat ik vrij snel zweetvoetjes heb maar in deze stalschoenen is het echt vreselijk
tengeltje11 schreef:Zo raar, dan gebruiken ze voor verschillende modellen, andere lijmen? Want hier meerdere western modellen en die worden echt doornat, in de modder, in de mest, echt soms op de mesthoop,…. Doe er nooit iets aan, behalve soms met wat water en borstel afschuren als ze te vies worden en mijn oudste paar is nu aan de zijkanten wat barstjes in het leer aan het krijgen, maar voor de rest is daar nog niets aan en lopen heerlijk.
xDenies schreef:Dat ze kort mee gaan herken ik ook wel .. mijn 'stalschoenen' zijn eigenlijk al 'op'. Ergens zonde van het geld maar de voetenbodem is zo fijn.
tirzasarah10 schreef:xDenies schreef:Dat ze kort mee gaan herken ik ook wel .. mijn 'stalschoenen' zijn eigenlijk al 'op'. Ergens zonde van het geld maar de voetenbodem is zo fijn.
Ik heb hele moeilijke voeten en was altijd gek op ariat vanwege het top voetbed maar heb sinds een week mountain horse jophers en ik ben om!! Voetbed voelt hetzelfde en zit naar mijn mening misschien nog wel beter. Zool is dikker en leer voelt steviger aan. Ik ben geen ariat fan meer, het is een te dure schoen voor de tijd die ze mee gaan.
Gebruikers op dit forum: Googlebot, VWestra en 10 bezoekers