tirzasarah10 schreef:Ik ben benieuwd of het ooit te vinden gaat zijn! Helaas heb ik precies hetzelfde probleem. Ik heb in 2018 een nieuwe ifor williams trailer gekocht waar alles het perfect van doet! Binnen no time werkte mijn linkerkant knipperlicht niet of disco of net zo snel mee doen of een combi van alles. Ook doet het remlicht links het niet. Op de andere auto gezet en boem alles deed het weer. Maar ik was er niet zeker van want op de vervelende auto deed hij het soms wel gewoon! Dus meerdere keren gedaan en dan doet alles het dus gewoon. Lag dus echt aan mijn vervelende auto. Voor de zekerheid de stekker van de trailer vervangen en stiekeme hoop op verbetering. Daarna heeft mijn broertje meerdere keren de stekker van de auto vervangen, ook dat gaf geen resultaat. Uiteindelijk de auto naar een bevriende garage gebracht en die hebben zo ongeveer de complete bedrading vervangen voor €800,- van de auto. Ik helemaal blij want het zou nu toch eindelijk goed moeten komen. De kuren zijn minder maar helaas nog niet opgelost. Ik weet nu wel 100% zeker dat het aan de auto ligt, met de andere aanhanger van ons is het probleem exact hetzelfde. Mijn broertje heeft nog iets gedaan waardoor het knipperlicht nu meestal snel mee knippert... wij hebben echt geen idee meer wat we kunnen doen. Je heb toch niet ook een ford?
Edit: onze auto heeft het een tijd bij mijn trailer wel goed gedaan. Ooit werkte alles dus wel tussen de combi
Ik heb toevallig ook in 2018 een nieuwe ifor gekocht. Bij het ophalen deed het knipperlicht het nog, maar onderweg naar huis ( uurtje rijden) begon het donkerder te worden en begonnen er auto’s te seinen. Gelijk gebeld naar de verkoper, die konden op dat moment niks voor mij doen, ze hadden hem getest en bij hun was hij in orde. Ik maar via binnenweggetjes naar huis. Niet leuk als je speciaal een nieuwe koopt als je geen gedoe wilt juist. Uiteindelijk van alles geprobeerd. Trailer met andere auto’ s deed het wel, maar niet met de onze. En andere aanhangwagens deden het weer wel met onze auto. Het leek ook wel een gevalletje miscommunicatie. Auto laten testen bij de garage, niks aan de hand. Uiteindelijk na veel gemail en geklaag is de trailer opgehaald door de verkoper. Ik was heel blij dat hij het op dat moment ook niet deed bij degene die hem kwam ophalen. Wat bleek uiteindelijk. Er was in de fabriek een schroef door de bedrading geboord, die kortsluiting maakte, op het moment dat hij op een trekhaak werd geplaatst. Het bedrijf testte de trailer met zo’n los apparaat, dus daar maakte hij geen kortsluiting. En bij de auto’s die wij zelf geprobeerd hadden, hadden we alleen de stekker even aangesloten en niet helemaal op de trekhaak gelegd, dus toen ook geen kortsluiting. Ik heb een gloednieuwe trailer pas na maanden kunnen gebruiken. De garage heeft het uiteindelijk wel opgelost, maar elke keer als ik langs het bedrijf rij dat naast de snelweg ligt, krijg ik er toch een vervelend gevoel bij. Ze laten je bij het ophalen gewoon met een trailer zonder verlichting staan en hielden maanden vol dat het niet aan hun lag. Hele winter toen niet op wedstrijd geweest, omdat ik het ook een beetje stom vond om er een te huren terwijl ik net een nieuwe trailer had gekocht.