Een half jaar geleden ongeveer heb ik een rit bij een stal gedaan op een van de waddeneilanden.
Nu leek het mij dus supervet om dit zelf te doen, ze wouden mij eventueel wel helpen met contact leggen met de baas van de stal, om te kijken of dit geregeld kon worden. Ik wou er eerst even over na denken.
Het lijkt mij nu nog steeds super vet om te doen, maar er zijn wel dingen waar ik aan twijfel.
Punt 1: Prive buitenritten met zn 2en prima, als er iets gebeurd lukt het mij wel om alles rustig te houden, maar als je met een hele groep zit en er gebeurt iets? Ik neem aan dat groepsritten meestal met 2 begeleiders word gedaan, en natuurlijk telefoon op zak en als er iets gebeurd bellen, en om hulp vragen. Maar toch is dit wel iets waar ik me wel zorgen over maak
Punt 1,5: Ja, niet helemaal een punt, maar toch. Ik snap dat klanten niet op de moeilijke paarden worden gezet, dat kan de begeleiding beter. Ik kan wel een redelijk pittig paard aan, maar dat en een groep begeleiden? Hoe moet dat nou weer? Ik neem aan dat hier wel wat speling in zit, met goed overleg word je vast niet op een wilde hengst gezet lijkt mij

Nou vraag ik me af hoe een aantal van jullie het hebben gevonden van het begeleiden en het werken op zulke stallen? Vond jij het leuk of totaal niet? Hoe heb jij gedealt met bepaalde dingen en zijn er misschien tips?
Ik ben erg benieuwd!