10 augustus heb ik bij een winkel hier in de buurt een samshield samengesteld. Niet teveel speciaals, een vrij simpel model.
Ze hebben toen aangegeven dat de levertijd wat langer is ivm vakantie bij samshield zelf.
Goed geen enkel probleem, ze zeiden dat ik hem midden september kon verwachten.
We zijn december en nog steeds is ie er niet. Ik heb er zelf al enkele keren achteraan gebeld en iedere keer wordt ik afgewimpeld met ‘we weten het zelf ook niet, we verwachten hem zeker volgende week’
Nou dateert mijn laatste telefoontje van begin november en heb sindsdien ook niks meer gehoord.
Ik heb een behoorlijke aanbetaling gedaan en heb nu dus én geen geld en geen helm…
Ik ben het wachten ondertussen wel echt meer dan zat.
Meer mensen deze ervaring? Wat zijn mijn rechten?
Mijn aanbetaling terugstorten en de bestelling annuleren wouden ze niet doen.
. Heb tijd voor een motorzaak gewerkt waar kleding en bescherming etc. vaak nog veel duurder is dan paardenspullen. Ook toen hadden we soms klanten die een bestelling plaatsen en reeds betalen, en er vervolgens van de leverancier uit geen duidelijkheid komt omtrent levertermijn en of het überhaupt wel geleverd zou worden.
.