Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
gabyfedde schreef:Dit inderdaad, heel veel km'sStal El Caballo in Culemborg heeft (of had) een eigen baan (wel gras), aan de Oudaseweg.
Het Rondeel (Lange Dreef) is ook heel fijn (heb daar heel wat km´s heen en weer gegaloppeerd (al mag het officieel niet daar).
Jessica007 schreef:BloemBloem schreef:Ik zoek zoiets ook, maar dan regio Leiden/Den Haag
Dan kan je op Duindigt doen. Op de website staat een pagina over het trainen op Duindigt. Helemaal onderaan staat waar je contact kan opnemen als je een keer met je rijpaard wilt komen rijden
gabyfedde schreef:Stal El Caballo in Culemborg heeft (of had) een eigen baan (wel gras), aan de Oudaseweg.
Het Rondeel (Lange Dreef) is ook heel fijn (heb daar heel wat km´s heen en weer gegaloppeerd (al mag het officieel niet daar).
Ailill schreef:gabyfedde schreef:Dit inderdaad, heel veel km'sStal El Caballo in Culemborg heeft (of had) een eigen baan (wel gras), aan de Oudaseweg.
Je zou nog een rondje Meent kunnen doen, al denk ik niet dat het daar mag.
Faily schreef:Het rondeel is eigenlijk een groot vierkant pad, met steeds naar het midden weer een pad, vlakbij de Kaasboerderij (Hamseweg) en aan de dijkgabyfedde schreef:Stal El Caballo in Culemborg heeft (of had) een eigen baan (wel gras), aan de Oudaseweg.
Super, dankjewel voor de tips!! Het Rondeel is dat een zandpad? Hoeft niet per se een ruiterpad te zijn, als ik maar niemand in de weg zit