Vandaag kwamen we tijdens een regenachtige buitenrit opeens midden in een fietsproef van een duitse basisschool terecht

Welke gekke situaties hebben jullie met jullie paarden meegemaakt?
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

die was door wegen reconstructie op een hele andere plek dan normaal...
op 1 hardnekkig mopsje na, gelukkig het strand kunnen verlaten zonder veel problemen.
https://www.kvdehaan.be/nl/ZeehondenWandeling/Info
.
xrobbiee schreef:Het ruiterpad waar ik vroeger altijd reed lag voor een groot deel parallel aan een fietspad met bosjes er tussen en ik ben eens iemand tegen gekomen die het ruiterpad gebruikte voor een grote boodschap
Paard ogen op steeltjes en om hem heen allemaal kinderen uit hun dak 'paardje aaien!'. Ik hou helemaal niet van kinderen, ik geloof dat ik het meest getraumatiseerd uit deze ervaring kwam.
Rytir schreef:Helaas geen foto's van (want het was echt heel gaaf). Tijdens een weekendje weg tientallen militairen vanuit een vliegtuig met parachute en allerlei legervoertuigen. Was met een herdenking op de ginkelse hei, waren we op voorhand niet van op de hoogte. Mijn merrie was overigens superbraaf