Momenteel zit ik met een lastig probleem alvast bedankt voor het lezen!
N.b Voorheen ging het altijd goed op de trailer en stond ze er keurig en rustig op, zowel in haar eentje als met mijn andere paard erbij.
Om het een en ander uit te sluiten hebben we haar helemaal na laten kijken, klinisch is ze goed (de da vroeg wat we kwamen doen

Het begon in mei toen we beiden paarden mee hadden genomen voor een midweekje weg. Op de heenweg was ze wat onrustig. toen ze er net op stond en we hoorden haar iets meer dan normaal maar verder verliep de rit prima. De terugrit was helaas wat minder.. We reden op een recht stuk toen we veel kabaal hoorden, op de rotondes was het nog erger (ondanks dat we altijd super langzaam die nemen). Voor de zekerheid zijn we bij een tankstation gestopt om te kijken en we schrokken best wel. Het zweet liep er in straaltjes af, ijzer afgetrapt, beschermers kapot/eraf en angst.
Toch moet je dan door dus geprobeerd te kalmeren, losse ijzer weggehaald etc. Ik deed toen het deurtje dicht en toen sloeg de paniek echt toe en liet ze zich vallen op haar kont, we hebben haar toen wel overeind weten te krijgen en naar huis gereden.
Toen we thuis waren aangekomen stond ze met haar hals onder de stang en schaafwonden op haar lijf en benen.
Vanaf dat moment zijn we weer begonnen bij 0 met de basis dat verliep goed, ze loopt er prima op en af en staat er ook relaxed op. Dit zijn we rustig uit gaan bouwen en hebben een heel klein stukje gereden, alleen de straat uit en de rotonde weer terug. Op aanraden van de dierenarts heel licht gesedeerd met domosedan om de scherpe randjes eraf te nemen. Hier reageerde ze goed op en zonder problemen kwam ze eraf. Dit zijn we steeds wat meer uit gaan bouwen en de laatste paar keer zonder verdoving, dit gaf ook geen problemen.
Toen wilden we vandaag weer eens kijken hoe het met de 2 paarden samen ging, we gingen weer een heel klein stukje rijden om dit te oefenen. Helaas gelijk foute boel, al vrij snel hoorde ik alweer kabaal en toen we weer terug waren liep het zweet liep er vanaf, beide achterijzers eraf en beschermers helemaal kapot.. De trailer die we gebruiken incl combinatie is hetzelfde ook hebben we geen dingen anders gedaan dan normaal dus wat zou het nou kunnen zijn? Het gaat in ieder geval fout als ze met zn tweeën staan blijkt nu. Zo lastig dit..