- verhuuradres rondom Zwijndrecht, Loon op Zand of Zundert
- Evt. tweedehands trailer om over te nemen, maar mijn budget is niet heel groot op het moment
Eisen:
- Liefst 1,5 paards, aangezien we daarmee geoefend hebben en voor het trekgewicht van de auto
- Laadvermogen minimaal 750 kilo
- TMM liefst onder de 1500 kilo, maar evt. tot 2200 kilo
- Hoogte >225 cm
- Trailer moet ook lang genoeg zijn: >190 cm tussen de stangen en dan nog >1 m voor de voorstang voor zijn lange nek
Na maanden oefenen gaat mijn grote vriend nu eindelijk rustig de trailer op, maar nu heb ik moeite met het vinden van een goede 1,5 paards trailer waar hij in past om op pad te gaan. Soms vind ik de perfecte trailer om te huren, maar is deze weer teruggekeurd in gewicht waardoor hij er niet meer in mag met zijn 750 kg.
Wie heeft de tip voor een trailerverhuurder die zo een grote trailer verhuurt??
En kent iemand 10trailers in Simonshaven? Ik zie hier op MP leuke trailers voorbij komen voor leuke prijsjes, maar ik kan niet echt reviews vinden en denk dan al gauw dat het te mooi is om waar te zijn.. (wat helaas dan vaak ook zo is)
De trailer waarmee we mochten oefenen was een vrij nieuwe Humbaur Single Alu van een stalgenoot. Deze is 190 cm tussen de stangen en paste hij in. (precies, zoals je op de foto ziet haha)