Om half 12 ging ik losrijden. Or was vandaag nerveuzer dan normaal, ik merkte het vanmorgen al aan hoe hij in zijn box stond. Met losrijden liep hij fijn, al vond ik hem iets matter dan vorige week. Om 12 uur ging ik de ring in. De hele kantine was afgeladen! Ik mocht beginnen en kwam binnen, even was Or wat bang voor het bordje A waar hij langs moest met binnenkomen. We kwamen kaarsrecht binnen, stonden vierkant halt dus dat ging goed. Bij het wegrijden schrok hij van de jury en hoewel hij de hele proef wat angstig bleef, ging hij overal toch goed langs. De keertwendingen werden te groot en de travers kwam deze keer niet zo goed uit de verf...maar ik was tevreden. Het galopgedeelte ging heel fijn. Mijn juf vond het in ieder geval netjes en zei: je zit er wel bij!

Nadat iedereen geweest was, werd er omgeroepen wie er door mochten. En jahoor, ik mocht door!! Echt supergaaf moment was dat. Ook mijn juf mocht (uiteraard

Nadat Or weer op de trailer stond en iedereen was geweest, kwam de prijsuitreiking. Mijn juf was 4de geworden en ik 5de (gemiddelde van de 2 proeven). Maar dit was al meer dan ik had verwacht! Er mogen er 2 door naar Wanroij. Maar ik ben 5de van Noord-Holland! En een winstpunt er bij (nog maar 4 voor de Z).
Hier staan de foto's: [ITP] Orri op de Regio