Curvylijn van PS of Sweden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Marie111

Curvylijn van PS of Sweden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-21 15:49

Paar dagen geleden zag ik op Facebook de aankondiging van PS of Sweden dat ze een kledinglijn gaan uitbrengen speciaal voor de vrouw met "rondere vormen". Ik dacht dat lijkt me wel wat. Totdat ik gisteren de prijzen zag - beetje boven het budget....

https://www.psofsweden.com/curvy-line

Wat is jullie mening daarover?

hannaengolda

Re: Curvylijn van PS of Sweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-21 15:55

Oeh ja best prijzig. Er zijn denk ik wel goedkopere merken die ook grotere maten hebben..

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-21 15:56

Waar wil je een mening over? De prijzen of het feit dat ze een lijn uitbrengen voor vrouwen die maat 42+ hebben?

Prijzen is ieder voor zich, en ik denk dat ook de vollere amazones graag een broek hebben die lekker zit.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-21 16:00

Ps of Sweden is sowieso duur. Ook hun ‘standaard’ lijn. Waarom zou deze het dan niet zijn?

MissJG

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-21 16:03

Voor merk betaal je. En ps of Sweden is een duur merk. Had niet verwacht dat het goedkoop zou zijn.
Het is als ik t zo zie ongeveer €10 duurder dan de normale maat. Maar het is natuurlijk ook meer stof..
Ik heb meerdere items van ps en vind het het geld meer dan waard. Mocht je het t niet waard vinden dan is er vast wel een goedkoper merk die grotere maten heeft.

Puppetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-21 16:22

Ik heb het zwarte vest besteld. Hopelijk komt dat morgen binnen. Ben heel benieuwd.

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-21 16:35

ook wel hele saaie kleuren

Heleennn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-21 16:41

Ben ik de enige die vind dat het lijkt alsof ze andere gezichten op de modellen hebben geplakt? Ligt mss aan mij hoor, maar vind de gezichten zo onnatuurlijk. En ja de prijzen zijn hoog, maar had je anders verwacht van een merk als PS of sweden? Is toch algemeen bekent dat het onder de duurdere merken valt.

Fillis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-21 17:12

Heleennn schreef:
Ben ik de enige die vind dat het lijkt alsof ze andere gezichten op de modellen hebben geplakt? Ligt mss aan mij hoor, maar vind de gezichten zo onnatuurlijk. En ja de prijzen zijn hoog, maar had je anders verwacht van een merk als PS of sweden? Is toch algemeen bekent dat het onder de duurdere merken valt.

Iets klopt er niet inderdaad... Ik heb zelf eigenlijk de indruk dat het 'gewone'/slanke modellen zijn die ze 'curvy' hebben gephotoshopt.

fokfanaat schreef:
ook wel hele saaie kleuren

Eens. Heel eerlijk vind ik ze ook niet echt heel flatteus vallen, i.i.g. bij de modellen niet...

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-21 17:41

Vind het ook te duur. Maar ik heb zomaar het idee dat dat niet de insteek van het topic is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-21 18:20

MissJG schreef:
Voor merk betaal je. En ps of Sweden is een duur merk. Had niet verwacht dat het goedkoop zou zijn.
Het is als ik t zo zie ongeveer €10 duurder dan de normale maat. Maar het is natuurlijk ook meer stof..
Ik heb meerdere items van ps en vind het het geld meer dan waard. Mocht je het t niet waard vinden dan is er vast wel een goedkoper merk die grotere maten heeft.

Maar hoeveel denk je dat die stof kost?
Waarschijnlijk betaald ps onder de 2,50 voor dat extra materiaal. Volgens deze filosofie zou een maatje 34 goedkoper zijn als een maat 42.

Ik vind het geweldig dat er aandacht wordt besteed aan amazones met een grotere maat!
Alleen lijken (vooral de bovenkleding) de ontwerpen mij ook niet heel flatteus :') als vollere vrouw wil je meestal iets wat afkleed en niet iets dat je nog breder maakt
Voor zover ik zie gaat ook alles van maat 46 tot 50. Ik hoop dat ze nog uitbreiden met bijvoorbeeld maat 40 tm 44, naar mijn mening staat curvy persé niet gelijk aan plus size.
Curvy betekend voor mij meer ruimte op de heupen en bovenbenen.
Vraag me wel af hoeveel vrouwen met een maat 50 paard rijden, maar top als dit het voor hun iets gemakkelijker/toegankelijker maakt!

K vind vooral de modellen grappig :Y) die zijn vlgm gewoon dikker gemaakt, als je goed kijkt hebben ook alle modellen exact het zelfde figuur!

Nogmaals een geweldig initiatief!
Alleen vraag ik me af hoeveel vrouwen hier blij mee zijn...
Ik denk dat ze beter hun normale collectie hadden kunnen uitbreiden met grotere maten.
Toen ik voller was vond ik het best wel k*t als de rest van de wereld kon zien dat ik op de “dikke mensen afdeling “ moet shoppen...
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 30-04-21 18:38, in het totaal 1 keer bewerkt

princequillo
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-21 18:23

Koetje_boe schreef:
Nogmaals een geweldig initiatief!
Alleen vraag ik me af hoeveel vrouwen hier blij mee zijn...
Ik denk dat ze beter hun normale collectie hadden kunnen uitbreiden met grotere maten.
Toen ik dikker was vond ik het best wel k*t als de rest van de wereld kon zien dat ik op de “dikke mensen afdeling “ moet shoppen...

In dat laatste kan ik mij op zich ook wel vinden. We hebben nu steeds aparte collecties voor mensen met een maatje meer, maar wat is de reden dat dit niet gewoon zo kan zijn, waarom is het apart? Nu weet ik ook niet veel van deze sector af, dus ik zou het best wel interessant vinden om te leren wat daar de reden van is...

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-21 18:27

Ik vind het heel goed dat ze grotere maten hebben.. Alleen ik vind het persoonlijk echt veel te duur en echt super jammer van de kleuren. Ik had gehoopt op een match bij mijn Royal Blue en muss iets van een leuke petrol kleur. De kleuren die ze nu hebben kan ik bij Kramer of ergens anders een stuk goedkoper kopen, dus ik koop ze niet. Maar van hun kant bekeken: misschien hebben ze eerst alleen voor deze kleuren gekozen om te zien of het goed verkocht wordt..

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-21 18:28

Is het niet zo dat de snit anders is bij de grote maten afdeling?

Ik vind juist de bloezen wel mooi dat ze niet strak aan de buik zitten.
Ik heb dan mijn maat niet aan kont en billen maar aan mijn buik.
Dan wil ik geen nauw sluitend shirt dat alles extra accentueert.

Die broeken zijn naar mijn idee idd voor de mensen met meer kont en benen. Is voor mij dus geen meerwaarde.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-21 18:38

DuoPenotti schreef:
Is het niet zo dat de snit anders is bij de grote maten afdeling?

Ik vind juist de bloezen wel mooi dat ze niet strak aan de buik zitten.
Ik heb dan mijn maat niet aan kont en billen maar aan mijn buik.
Dan wil ik geen nauw sluitend shirt dat alles extra accentueert.

Die broeken zijn naar mijn idee idd voor de mensen met meer kont en benen. Is voor mij dus geen meerwaarde.

Maar er zit een verschil in nauwsluitend en soepjurk... en ik vind de shirts eerlijkgezegd wel richting vormloos gaan. Ik denk dat deze je vanaf de zijkant best wel breed gaan maken.
Als jij ze wel mooi vind vooral der voor gaan!
T zou alleen niet mijn eigen eerste keus zijn
Maar ze kunnen toch ook gewoon de “curvy” snit in gewone collectie op de grotere maten toepassen? Dat lijkt me niet zo heel moeilijk...
En dan maak je ook niet dat nare onderscheid tussen dik en dun.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 30-04-21 18:45, in het totaal 1 keer bewerkt

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-21 18:41

Nee vind ze te duur. En ik wil kleding eerst passen. Idd of het geen tent word :D
Maar veel paardrijkleding is nauwsluitend. En ik denk dat veel 40 plusses dat niet meer geweldig vinden.
Daarom heb ik nooit paardrij shirts aan.

Nettie007

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-21 18:50

PS is een prijzig merk maar hun kleding zit wel erg goed. Ik vind rijbroeken passen echt vreselijk omdat ze altijd te recht van model of vrij kort zijn waardoor ik bij het hoeven krabben moet uitkijken voor een bouwvakkers decolleté..

Bij de Broeken van PS heb ik het niet en ook een polo shirt heeft een mooie snit. Ik vind het zelf niet erg om meer geld te betalen als ik daarvoor goed passende kleding terug krijg waar ik mij goed in voel.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-21 18:58

DuoPenotti schreef:
Nee vind ze te duur. En ik wil kleding eerst passen. Idd of het geen tent word :D
Maar veel paardrijkleding is nauwsluitend. En ik denk dat veel 40 plusses dat niet meer geweldig vinden.
Daarom heb ik nooit paardrij shirts aan.

Aan bovenkleding draag ik ook alleen maar gedegradeerde gewone kleding. Paardrijshirtjes vind ik vaak (onnodig) duur en niet fijn als je geen slank model hebt

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-21 21:40

Nettie007 schreef:
PS is een prijzig merk maar hun kleding zit wel erg goed. Ik vind rijbroeken passen echt vreselijk omdat ze altijd te recht van model of vrij kort zijn waardoor ik bij het hoeven krabben moet uitkijken voor een bouwvakkers decolleté..

Bij de Broeken van PS heb ik het niet en ook een polo shirt heeft een mooie snit. Ik vind het zelf niet erg om meer geld te betalen als ik daarvoor goed passende kleding terug krijg waar ik mij goed in voel.

Ik heb de broeken van Mondoni, Durban III (kunstlederen zitvlak) en Kenton FG (siliconen zitvlak, de kg heeft alleen siliconen bij de knie). Deze zijn dus wel iets hoger en daarbij heb je niet het bouwvakkers decolleté bij het hoeven krabben. En ze zitten heerlijk, ik zou er echt de hele dagen in kunnen lopen.. De broeken van PS zijn me echt veel te duur..