Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Heleennn schreef:Ben ik de enige die vind dat het lijkt alsof ze andere gezichten op de modellen hebben geplakt? Ligt mss aan mij hoor, maar vind de gezichten zo onnatuurlijk. En ja de prijzen zijn hoog, maar had je anders verwacht van een merk als PS of sweden? Is toch algemeen bekent dat het onder de duurdere merken valt.
fokfanaat schreef:ook wel hele saaie kleuren
MissJG schreef:Voor merk betaal je. En ps of Sweden is een duur merk. Had niet verwacht dat het goedkoop zou zijn.
Het is als ik t zo zie ongeveer €10 duurder dan de normale maat. Maar het is natuurlijk ook meer stof..
Ik heb meerdere items van ps en vind het het geld meer dan waard. Mocht je het t niet waard vinden dan is er vast wel een goedkoper merk die grotere maten heeft.
Koetje_boe schreef:Nogmaals een geweldig initiatief!
Alleen vraag ik me af hoeveel vrouwen hier blij mee zijn...
Ik denk dat ze beter hun normale collectie hadden kunnen uitbreiden met grotere maten.
Toen ik dikker was vond ik het best wel k*t als de rest van de wereld kon zien dat ik op de “dikke mensen afdeling “ moet shoppen...
DuoPenotti schreef:Is het niet zo dat de snit anders is bij de grote maten afdeling?
Ik vind juist de bloezen wel mooi dat ze niet strak aan de buik zitten.
Ik heb dan mijn maat niet aan kont en billen maar aan mijn buik.
Dan wil ik geen nauw sluitend shirt dat alles extra accentueert.
Die broeken zijn naar mijn idee idd voor de mensen met meer kont en benen. Is voor mij dus geen meerwaarde.
DuoPenotti schreef:Nee vind ze te duur. En ik wil kleding eerst passen. Idd of het geen tent word
Maar veel paardrijkleding is nauwsluitend. En ik denk dat veel 40 plusses dat niet meer geweldig vinden.
Daarom heb ik nooit paardrij shirts aan.
Nettie007 schreef:PS is een prijzig merk maar hun kleding zit wel erg goed. Ik vind rijbroeken passen echt vreselijk omdat ze altijd te recht van model of vrij kort zijn waardoor ik bij het hoeven krabben moet uitkijken voor een bouwvakkers decolleté..
Bij de Broeken van PS heb ik het niet en ook een polo shirt heeft een mooie snit. Ik vind het zelf niet erg om meer geld te betalen als ik daarvoor goed passende kleding terug krijg waar ik mij goed in voel.