Welke rijlegging is echt super comfortabel?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Petrichor

Welke rijlegging is echt super comfortabel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-21 09:02

Hoi,

Al jaren heb ik deze rijbroek van HH: https://www.agradi.nl/harrys-horse-rijb ... VOEALw_wcB
Echter wilde ik graag een iets mooiere rijbroek maar omdat de winkels dicht zijn of je een afspraak moet maken heb ik deze rijbroek online besteld: https://www.ruitersportgierman.nl/produ ... 3MEALw_wcB echter had dat totaal niks met een fijne rekbare comfortabele rijlegging te maken en dus heb ik hem doorverkocht.

Nu mijn vraag welke rijlegging is echt comfortabel en heeft ook een sluitbare zak voor een telefoon?

Dreamybol

Re: Welke rijlegging is echt super comfortabel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 09:16

Ik heb de HH Jamestown en een covalliero, de HH is wat dikker en zit heel fijn nu het wat frisser is. En daar past mijn mobiel in, vakje heeft een rits. Wel is de stof vrij snel pluizig. Eén keer mijn glitterdekje erlangs geschuurd en broek heeft pluisjes op die plek. :roll:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 09:33

De Pikeur Hanne. Zit echt heerlijk en is mooi. Fijnste rijlegging die ik heb. Helaas afgelopen zomer een gat er in gevallen maar de legging zit zo lekker dat ik die niet weg wil doen.

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 20:57

paddraigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 20:59

De equilibre van kramer!!

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 16:46

Die van Ariat!
Mijn eerste legging ooit. Maar wauw. Wat een verademing!
Ik ben ook helaas niet de slankste, maar je bent niet direct zo’n rolmops. Waar ik vaak bij leggings bang voor ben.

itsmi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 16:54

Ik zweer bij de Horka jubilee legging. Die is al voor €50 te koop bij Judith Beukema of Judiths paardenspul op Facebook. Superfijne Rijlegging, ik woon er bijna in Haha

Ihashe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 17:14

Heeft iemand hier ervaring met de leggings van maya delorez? Zien er fijn uit maar wel benieuwd hoe ze zitten

Gemma_99

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 17:20

Ik heb er laatst eentje van Maxmilian Equestrian gekocht (https://maximilianequestrian.com/collec ... tary-green --> deze om precies te zijn) en ik ben fan! Super fijn model (meestal past een legging/broek wel bij m'n benen en billen maar is hij te groot bij m'n middel, deze zit daar ook lekker strak :j), goede kwaliteit, betaalbaar en ook nog eens heel mooi vind ik.
Dit model heeft alleen geen zakje met rits, andere modellen leggings wel, maar 1 zakje heeft aan de binnenkant een stukje met siliconen zodat je telefoon er alsnog niet zomaar uit kan glijden. Werkt heel goed!

frensje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 17:52

Ik heb er 1 van kingsland. Vind hun rijbroeken niet fijn maar deze legging zit zo goed.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-21 23:49

Ik ben echt helemaal weg van mijn PS of sweden legging. (heeft geen afsluitbare zak, maar de zak is zo dat hij er echt niet zomaar uitglijd)

Gemma_99 schreef:
Ik heb er laatst eentje van Maxmilian Equestrian gekocht (https://maximilianequestrian.com/collec ... tary-green --> deze om precies te zijn) en ik ben fan! Super fijn model (meestal past een legging/broek wel bij m'n benen en billen maar is hij te groot bij m'n middel, deze zit daar ook lekker strak :j), goede kwaliteit, betaalbaar en ook nog eens heel mooi vind ik.
Dit model heeft alleen geen zakje met rits, andere modellen leggings wel, maar 1 zakje heeft aan de binnenkant een stukje met siliconen zodat je telefoon er alsnog niet zomaar uit kan glijden. Werkt heel goed!

oeeeeh hoe valt de maat. ziet er mooi uit!

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-21 23:52

Ik heb de PSoS Helena. Heel fijn en heeft 2 zijzakken waarbij 1 ook siliconen aan de binnenkant heeft dus telefoon zal daar niet snel uitvallen.
Daarnaast nog 1 thermolegging van Equilibre van Kramer die ook erg fijn zit :) de mijne heeft geen rits bij het zakje. Telefoon (en lippenbalsem) blijft daar prima in zitten maar ze hebben ze ook met ritszakje :)

Die van Maximilian hierboven, hoe valt ie qua maat? Ik zit een beetje tussen 36 en 38 in. Heb van de Helena een 38 maar ben sindsdien nog afgevallen dus denk dat de 36 nu ook prima zou passen. Maar heb soms ook t idee dat PSoS weer wat ruimer valt...

Gemma_99

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-21 17:46

Gianti schreef:
oeeeeh hoe valt de maat. ziet er mooi uit!

De maat valt best goed. Ik heb normaal een XS maar heb een S besteld. Op de site stond bij twijfel een maatje groter bestellen omdat de middel band redelijk strak valt. (Ik was daardoor bang dat ik hem niet over m'n billen zou krijgen :Y) ) Dat had niet perse gehoeven merkte ik, want bij m'n middel zit ie nog niet strak (Nu m'n middel is dan ook wel smal :+, ) Volgende keer bestel ik gewoon een XS. In principe kan je dus gewoon de maat bestellen die je altijd hebt denk ik.