Wit stiksel laars

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Snoppie

Wit stiksel laars

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-21 21:29

Hoi bokkers,
Ik mag dus voor mijn verjaardag een custom laars ontwerpen. Nu vind ik het met wit stiksel wel heel gaaf op de petrie coventry laars maar is dit handig? Wit word natuurlijk uiteindelijk bruin dus is er dan een manier om de stiksels alsnog clean te krijgen? Oh en nog een vraag, ik kan kiezen voor de optie sporenknobbels. Waar zijn die voor eigenlijk, je kan toch ook gewoon zonder sporenknobbels met sporen rijden?

Afbeelding
Dit is het ontwerp

poes

Re: Wit stiksel laars

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-21 03:25

Ik heb de petrie Rome met roomkleurig stiksel. Het blijft prima schoon maar als je gekleurde schoenpoets wil gebruiken houdt het op. Mijn stiksels zijn nu zwart :+

Die dingen zijn er om je laars te beschermen en te zorgen dat de spoor niet afzakt.

Heel mooi maar viel dus voor mij niet zo te houden.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

ingvdh

Re: Wit stiksel laars

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-21 09:59

ik heb lipica's gehad met witte stiksels, deze hadden geen kleurcreme nodig qua leer en de stiksels bleven heel mooi wit. Ook na een paar jaar nog en na diverse blubberbaden.

Petrie gebruikt ander leer en ik denk dat je die stiksels niet mooi houd. Aan de andere kant gaat je laars zelf wel een stuk langer mee.

Maar goed, je kan ze zo laten uitvoeren en wie weet hou je ze een paar jaar wit, daarna zwart, maar die eerste paar jaar kan je er van genieten.