Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Zsazsa_ schreef:Dat is niets nieuws, dat gebeurde bij ons op de manege 20 jaar geleden al.Simpel. De manege bepaald. Als jij er ruim op tijd af bent om te wisselen dan is er geen probleem.
Ik geef op enkele manege’s les en vind het soms ook weleens irritant hoor dat iedereen tegenwoordig met eigen dekjes wil rijden, kost indd extra tijd, maar de manege’s staan het wel of niet toe en daarmee punt uit. Dan moeten ze een eigen paard kopen als ze het vervelend vinden.
Horseball6 schreef:Ze ie ruim op tijd voor haar les.als ik tien voor half 7 de dekjes wissel komt ze presies half 7 in de bak met het paard
De meeste zijn dan nog aan het instappen en dan begint de les 5 over half 7 vaak we moeten eerst 5 minuten in stappen
Horseball6 schreef:Hallo mede bokkers
Ik heb een vraag
Ik rijd elke donderdag een fries paard van de manege.Ik mag men eigen sjabrakje gebruiken (heb een vast lea paard ) maar was hem reglematig uit
Nu was er een meisje die had haar vriendin mee genomen en wilde op die van mij een les na mij
De les gever vind het prima dat ik met eigen spul rijd maar toen ik zei dat ik even men dekje om moest wisselen naar een manege dekje begon de moeder van die vriendin nogal op mij uit te vallen door te zeggen dat ik maar met een manege deken MOET rijden omdat die vriendin anders te laat komt in de les
Nu is dit heel vreemd en was de les ook nog niet eens begonnen die gene van voor de half 7 les waren nog aan het uitstappen dus ze redde die les prima
Ik rijd altijd met eigen dekje en nog nooit problemen gehad
Maar nu die moeder elke keer mee komt weet ik niet echt wat ik moet doen ze komen nogal kakerig over
Wat kan ik het beste doen de meeste zeggen gewoon met je dekje blijven rijden
JorineV schreef:Hier op de manege is gebruik van een eigen dekje ook toegestaan, maar wordt er liever niet gewisseld. Dus als het paard nog een les moet lopen, laat je het dekje zitten en ga je een uurtje later naar huis (buiten de coronamaatregelen dan).