Kramer Paardensport Fans

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Texas02

Berichten: 4639
Geregistreerd: 21-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-21 00:10

Lys_PPA schreef:
eekhoornerik schreef:
Mooie kleuren! Vind het knap dat je je hebt kunnen inhouden in de fysieke winkel. Volgens mij kijk je je ogen uit daar namelijk :wow:


Ja en nee, vond de winkel eigenlijk best onoverzichtelijk ingericht :+

Als je online shopt heb je veel meer overzicht. Als ik in de winkel n deken of hoofdstel oid had moeten uitzoeken was ik gek geworden.

Groot voordeel is dat je superveel kunt passen zonder dat je een mega aanbetaling doet en de rest retour moet sturen :P plus over sommige shirtjes was ik positief verrast, die had ik in de brochure/online niet snel uitgekozen.

Maar goed, opzich evengoed voor herhaling vatbaar. 30 minuutjes rijden is een nette afstand :)


Dat zijn inderdaad hele mooie kleuren shirtjes! Ik moest me bij het online shoppen al inhouden om niet meer te kopen, laat staan dat ik echt in de winkel was geweest :D

Welke winkel was je dan? Ik was twee keer in die bij Bremen en ik vond hem best overzichtelijk. Alleen omdat ze echt bijna alles hebben wat ze ook in de webshop hebben, is het soms wel moeilijk om tussen alle kleding net dat ene shirtje te vinden.. Of inderdaad dat ene hoofdstel..

Lys_PPA

Berichten: 1346
Geregistreerd: 30-09-19

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-21 10:32

Ik was in Neukirchen. Haha ja als ik echt had gewild had ik veel meer leuks mee kunnen nemen maarja ik heb al heel veel spullen en evengoed nog genoeg wensen :+

eekhoornerik

Berichten: 7261
Geregistreerd: 14-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-21 11:58

30 minuten is inderdaad goed te doen :j. Voor mij was het toch te ver weg, dus heb online besteld. Nadeel daarvan is dat de kleuren soms lastig te beoordelen zijn.

Het dekje gaat daarom retour. In daglicht te roze naar mijn smaak. Zit nu te denken aan de kleur mahonie, denk dat die wat minder ‘zoet’ is voor de stoere Gelder die ik rijd :D.

Heeft iemand dit dekje, of dit dekje?

Afbeelding

Afbeelding

Ik twijfel tussen beiden. De laatste is wat stoerder, maar vraag me af of de pasvorm fijn is. De eerste is erg chique. Valt hij erg op? Of valt het mee ohz?

romyvs

Berichten: 390
Geregistreerd: 23-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-21 12:07

eekhoornerik schreef:
30 minuten is inderdaad goed te doen :j. Voor mij was het toch te ver weg, dus heb online besteld. Nadeel daarvan is dat de kleuren soms lastig te beoordelen zijn.

Het dekje gaat daarom retour. In daglicht te roze naar mijn smaak. Zit nu te denken aan de kleur mahonie, denk dat die wat minder ‘zoet’ is voor de stoere Gelder die ik rijd :D.

Heeft iemand dit dekje, of dit dekje?

[ [url=m/xSJTZ4.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/WhqtJu.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik twijfel tussen beiden. De laatste is wat stoerder, maar vraag me af of de pasvorm fijn is. De eerste is erg chique. Valt hij erg op? Of valt het mee ohz?


Die laatste hebben wij in het zwart.
Hij valt erg klein.
Hij kan bij ons maat net onder een 17,5 inch dressuurzadel.

eekhoornerik

Berichten: 7261
Geregistreerd: 14-01-04

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-21 13:03

Dank voor je info Romy, daar was ik al bang voor. Dan valt die in ieder geval af. Paard is behoorlijk breed dus dan zal het op haar ook klein gaan vallen.

Murphylover

Berichten: 294
Geregistreerd: 14-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-21 13:04

eekhoornerik schreef:
30 minuten is inderdaad goed te doen :j. Voor mij was het toch te ver weg, dus heb online besteld. Nadeel daarvan is dat de kleuren soms lastig te beoordelen zijn.

Het dekje gaat daarom retour. In daglicht te roze naar mijn smaak. Zit nu te denken aan de kleur mahonie, denk dat die wat minder ‘zoet’ is voor de stoere Gelder die ik rijd :D.

Heeft iemand dit dekje, of dit dekje?

[ [url=m/xSJTZ4.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/WhqtJu.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik twijfel tussen beiden. De laatste is wat stoerder, maar vraag me af of de pasvorm fijn is. De eerste is erg chique. Valt hij erg op? Of valt het mee ohz?


Ik zou voor de eerste gaan. De tweede heb ik van verschillende gehoord dat die erg klein vallen (full valt als cob)

candalisa

Berichten: 3472
Geregistreerd: 02-08-10
Woonplaats: Wijchen

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-21 13:13

Afbeelding

Afbeelding

Hier de eerste onder mijn 18 inch dressuur zadel. Ben er echt heel erg blij mee!

eekhoornerik

Berichten: 7261
Geregistreerd: 14-01-04

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-21 13:45

Thanks voor jullie info en jij voor je foto’s Candalisa! Hij staat je paard heel mooi zeg!
Mooi op een vos.
Denk dat ik voor die ga dan :j.

LWDaisy

Berichten: 4785
Geregistreerd: 26-03-18
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-21 15:18

Whoooo mijn teugels zijn aangekomen :D

Ik had een tijdje geleden via FB een bitloos hoofdstel gekocht, en daarvan de frontriem vervangen door onderstaande, eentje met witte en roze steentjes. (Ondertussen hangt de neusriem op de correcte hoogte hoor, deze foto is tijdens het passen gemaakt)

Afbeelding

Afbeelding

Daarna kwam ik in de catalogus van Kramer dé teugels tegen, ook met witte en roze steentjes, en die heb ik nu eindelijk ontvangen *\o/*

Afbeelding

Paard gaat blinken joh {:}

Twirre2006
Berichten: 123
Geregistreerd: 05-01-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-21 17:35

Gisteren de Kramer catalogus binnen gekregen. Heerlijk bladeren en genieten.
Iemand tips voor een 0 grams regendeken voor op een Fries. En ik zoek polo’s voor mijzelf die lang vallen, veel keus maar er is zoveel moois en helemaal mijn kleuren.

Twirre2006
Berichten: 123
Geregistreerd: 05-01-21

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-21 17:36

Gaaf dat dekje Candalisa. Net even anders dan anders.

pumpina

Berichten: 444
Geregistreerd: 05-04-20

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-21 23:40

Nou zojuist een flinke bestelling gedaan, en ook maar meteen VIP geworden.. :o

Marjo

Berichten: 37244
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-21 21:07

Mijn bestelling komt morgen *\o/* *\o/*

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-21 21:19

Ik wacht in smart :D

Kleerkast ondertussen uitgekuist en ik had echt gewoon niks nodig :+

Texas02

Berichten: 4639
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-21 22:37

Ik heb nu toch een beetje spijt dat ik de polo niet ook in het zwart besteld heb :+ Maar ik ga niet voor één polo weer verzendkosten betalen, dat moet dan maar even wachten :+

Basboo

Berichten: 362
Geregistreerd: 19-04-11
Woonplaats: Veluwe

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-21 22:44

Zijn er mensen met ervaring met de broeken/leggings? Is dat fijne stof en hoe is het op de lange termijn?

Puera

Berichten: 8107
Geregistreerd: 15-10-04
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-21 22:57

Texas02 schreef:
Ik heb nu toch een beetje spijt dat ik de polo niet ook in het zwart besteld heb :+ Maar ik ga niet voor één polo weer verzendkosten betalen, dat moet dan maar even wachten :+

Als je recentelijk besteld hebt, kun je zonder verzendkosten een nieuwe bestelling doen. Kan binnen 14 dagen na je laatste bestelling, of zoiets.

Texas02

Berichten: 4639
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-21 23:09

Maar hoe dan? Want vorige keer moest ik ook gewoon verzendkosten betalen terwijl ik de week ervoor iets besteld had.. De eerste op 07-03-2021 besteld en de tweede op 15-03-2021.. En ik was wel ingelogd..

pumpina

Berichten: 444
Geregistreerd: 05-04-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-21 23:22

Marjo schreef:
Mijn bestelling komt morgen *\o/* *\o/*


Hier ook! *\o/*

Bnet
Berichten: 2234
Geregistreerd: 17-10-11
Woonplaats: Boxtel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-21 03:11

Texas02 schreef:
Maar hoe dan? Want vorige keer moest ik ook gewoon verzendkosten betalen terwijl ik de week ervoor iets besteld had.. De eerste op 07-03-2021 besteld en de tweede op 15-03-2021.. En ik was wel ingelogd..


De mail zegt dat je ingelogd met je klanten account gratis verzending zou moeten hebben bij een nieuwe bestelling geplaatst binnen 14 dagen. Ik heb vorige week een bestelling gedaan en kan inderdaad nu gratis laten verzenden.
Anders even een mailtje aan wagen naar de klantenservice?

Briiet

Berichten: 2611
Geregistreerd: 10-12-09
Woonplaats: MAKKUM FR

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-21 07:36

Goedemorgen ik kom even binnen vallen.
Ik heb ook wel eens iets bij kramer besteld en dat beviel goed.
Nu zag ik deze laarzen STEEDS
SYLKA rijlaarzen Tender III heeft eind deze al en hoe vallen ze?
Of heeft iemand wel eens andere laarzen daar gekocht en hoe vallen die? Heb maat 39/40
En vrij dikke kuiten.

Buxy

Berichten: 2309
Geregistreerd: 25-06-04
Woonplaats: Beltrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-21 08:08

pumpina schreef:
Marjo schreef:
Mijn bestelling komt morgen *\o/* *\o/*


Hier ook! *\o/*


Wanneer hebben jullie besteld? Ik heb nog niks gehoord :+

Texas02

Berichten: 4639
Geregistreerd: 21-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-21 08:44

Bnet schreef:
Texas02 schreef:
Maar hoe dan? Want vorige keer moest ik ook gewoon verzendkosten betalen terwijl ik de week ervoor iets besteld had.. De eerste op 07-03-2021 besteld en de tweede op 15-03-2021.. En ik was wel ingelogd..


De mail zegt dat je ingelogd met je klanten account gratis verzending zou moeten hebben bij een nieuwe bestelling geplaatst binnen 14 dagen. Ik heb vorige week een bestelling gedaan en kan inderdaad nu gratis laten verzenden.
Anders even een mailtje aan wagen naar de klantenservice?


Net weer geprobeerd en nu gaat het inderdaad wel zonder verzendkosten, apart! Maar ik denk dat ik toch maar even wacht, eigenlijk heb ik best wel genoeg uitgegeven deze maand :+ Shirtjes, beenbeschermers.. :D

Marjo

Berichten: 37244
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-21 09:49

Buxy schreef:
pumpina schreef:
Marjo schreef:
Mijn bestelling komt morgen *\o/* *\o/*


Hier ook! *\o/*


Wanneer hebben jullie besteld? Ik heb nog niks gehoord :+

Afgelopen vrijdag :)

Murphylover

Berichten: 294
Geregistreerd: 14-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-21 09:56

Basboo schreef:
Zijn er mensen met ervaring met de broeken/leggings? Is dat fijne stof en hoe is het op de lange termijn?


Ik heb drie rijleggings van kramer, 2 van felix bulher die zitten heerlijk en blijven heel mooi ondanks dat ik er eentje al een jaar of drie heb,die ziet er nog als nieuw uit :D . En eentje van Equilibre, maar die vind ik niet zo fijn kwa stof en valt er groot (eigenlijk had ik een maat kleiner moeten kopen)