Kramer Paardensport Fans

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Texas02

Berichten: 4641
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-24 21:53

Ik had een folder in de bus dat er korting was met Koningsdag, maar dat was alleen in de winkel. Ik weet helaas niet meer wat de korting was, ik heb hem bij het oud papier gedaan omdat ik toch niet naar de winkel ga..

Cambionn

Berichten: 790
Geregistreerd: 15-02-23
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-24 00:06

Heb hem ff gechecked. 20% korting op rijbroeken en rijleggings van 2 mei t/m 6 mei. In megastores en online. Geen code voor nodig.

Texas02 schreef:
Ik had een folder in de bus dat er korting was met Koningsdag, maar dat was alleen in de winkel. Ik weet helaas niet meer wat de korting was, ik heb hem bij het oud papier gedaan omdat ik toch niet naar de winkel ga..
Achterop staat idd enkel de megastores genoemd, maar voorop staat zowel de megastore als online. Beetje verwarrend idd, maar is bijna alijd dat het er zo staat en dan in zowel fysieke winkels als online geld.

Texas02

Berichten: 4641
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-24 00:10

Nee, dat was een andere folder dan die waar het op stond van de 20% op rijbroeken en rijleggings. Deze folder kwam al eerder, vorige week al ergens, waar op stond alleen in de megastore. Alleen ik kan me dus echt niet meer herinneren wat de korting in de megastore was..

Cambionn

Berichten: 790
Geregistreerd: 15-02-23
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-24 00:18

Texas02 schreef:
Nee, dat was een andere folder dan die waar het op stond van de 20% op rijbroeken en rijleggings. Deze folder kwam al eerder, vorige week al ergens, waar op stond alleen in de megastore. Alleen ik kan me dus echt niet meer herinneren wat de korting in de megastore was..
Oh zo. Geen idee. Kan me niet herinneren vorige week een folder te hebben ontvangen, dus die weet ik ook niet.

Texas02

Berichten: 4641
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-24 00:21

Het was voor mij ook alleen geldig in de winkel in Westerstede, dus ik denk dat je binnen een bepaalde afstand van een winkel moet wonen om deze te ontvangen (of er misschien al geweest moet zijn? Geen idee).

roosjenat

Berichten: 1490
Geregistreerd: 19-05-13
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-24 05:58

Texas02 schreef:
Het was voor mij ook alleen geldig in de winkel in Westerstede, dus ik denk dat je binnen een bepaalde afstand van een winkel moet wonen om deze te ontvangen (of er misschien al geweest moet zijn? Geen idee).


10% korting was dat. Het foldertje dat ik heb gekregen was alleen geldig in de winkel in Lengerich/Osnabrück.

Texas02

Berichten: 4641
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-24 06:36

Ja, dat zal dan ongetwijfeld dezelfde zijn die ik bedoel!

supertammy

Berichten: 2235
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: Meliskerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-24 17:55

Ik ben nog op zoek naar een rijbroek met stoffen zitvlak. Ik heb de website van Kramer al doorgespit, maar volgens mij hebben ze enkel rijbroeken met siliconen of leren zitvlak.

fnpetter1990

Berichten: 38
Geregistreerd: 27-01-23
Woonplaats: Ergens in het mooie Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-24 17:57


prugelpiet

Berichten: 12569
Geregistreerd: 20-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-24 19:48

DuoPenotti schreef:
Mooooi!!!!
Vooral dat groen.


Wat doe ik verkeerd bij dit hoofdstel? Dat de sperriem over het bit schiet.
Neusriem moet toch niet nog lager?

En geen idee waarom haar oren zo groot lijken :+

Bij mijn andere paard ook gepast en daar blijft het wel zitten zoals het moet.


[ [url=m/tB0XTk.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/fpaXHP.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ik denk dat deze vorm simpelweg niet bij je paard past, helaas. Soms is hoofd stellen echt passen en meten

supertammy

Berichten: 2235
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: Meliskerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-24 20:25

fnpetter1990 schreef:
Ze hebben veel rijbroeken met kunstlederen zitvlak, maar ik moet zeggen dat het meer voelt als stof dan als leer. Ik heb zelf deze; https://www.kramer.nl/Ruiter/Dames-rijb ... et-zitvlak


Leuke broek!
Voelt het niet stroef op je zadel? En heb je niet het idee dat het 'trekt' als je beweegt? Omdat dat kunstleer niet meebeweegt?
Ik ben nogal kieskeurig wat rijbroeken betreft. Ik heb er een hekel aan als ik aan het zadel plak. :o

Cambionn

Berichten: 790
Geregistreerd: 15-02-23
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-24 20:45

supertammy schreef:
fnpetter1990 schreef:
Ze hebben veel rijbroeken met kunstlederen zitvlak, maar ik moet zeggen dat het meer voelt als stof dan als leer. Ik heb zelf deze; https://www.kramer.nl/Ruiter/Dames-rijb ... et-zitvlak
Leuke broek!
Voelt het niet stroef op je zadel? En heb je niet het idee dat het 'trekt' als je beweegt? Omdat dat kunstleer niet meebeweegt?
Ik ben nogal kieskeurig wat rijbroeken betreft. Ik heb er een hekel aan als ik aan het zadel plak. :o
Heb niet deze specifiek maar ik ervaar dit niet bij (nep)leren zitvlakken. Wel met siliconen, vind ze echt een ramp om mee te rijden. Maar die leren zitvlakken zijn niet héél anders dan mijn stoffen broeken. Die laatste (wel met leer op de knieën) weet ik zo gauw enkel bij de Decathlon nieuw. Andere stoffen die ik heb zijn oudere die ik van mensen heb over genomen.

Geen siliconen is al een ramp tegenwoordig. Ook geen leer wordt erg lastig denk ik.

DuoPenotti

Berichten: 29708
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-24 22:33

prugelpiet schreef:
Ik denk dat deze vorm simpelweg niet bij je paard past, helaas. Soms is hoofd stellen echt passen en meten

Ja dat denk ik ook.
Heb de riempjes nu gedaan zoals kidde zegt en dat is veel logischer.
En bij mijn ruin zit hij echt heel mooi.
Heb ook het idee dat hij hem fijn vind.

Maar bij mijn merrie is het niks.

fnpetter1990

Berichten: 38
Geregistreerd: 27-01-23
Woonplaats: Ergens in het mooie Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-24 07:59

supertammy schreef:
fnpetter1990 schreef:
Ze hebben veel rijbroeken met kunstlederen zitvlak, maar ik moet zeggen dat het meer voelt als stof dan als leer. Ik heb zelf deze; https://www.kramer.nl/Ruiter/Dames-rijb ... et-zitvlak


Leuke broek!
Voelt het niet stroef op je zadel? En heb je niet het idee dat het 'trekt' als je beweegt? Omdat dat kunstleer niet meebeweegt?
Ik ben nogal kieskeurig wat rijbroeken betreft. Ik heb er een hekel aan als ik aan het zadel plak. :o


Ik vind het totaal niet stroef voelen. De stof is wel ietsjes dikker dan normale stof, maar dat is wel prettig tegen slijten natuurlijk. Het is dus in mijn ogen dus niet echt kunstleder te noemen. Ik hou ook niet van plakken aan het zadel. Maargoed, ik weet niet hoe extreem kieskeurig je bent. :D

supertammy

Berichten: 2235
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: Meliskerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-24 20:19

Bedankt voor je antwoord! Dan denk ik dat ik het wel aandurf. :D Ik zag er zelfs al een broek bijstaan waarvan het kunstleer elastisch is.

different1
Berichten: 3641
Geregistreerd: 12-10-10

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-24 15:48

Heeft iemand deze deken al?
Afbeelding

Een goed passende vliegendeken vinden is echt een drama, en wil deze bestellen maar een paar review's is nooit weg :D

GekOpFjorden

Berichten: 343
Geregistreerd: 13-10-21
Woonplaats: Leiden

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-24 16:00

Heeft iemand een 4 way stretch rijlegging?

Ik heb van maya delorez 2 maten kleiner dus twijfel welke maat ik moet nemen

Slmt9

Berichten: 4818
Geregistreerd: 25-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-24 16:17

GekOpFjorden schreef:
Heeft iemand een 4 way stretch rijlegging?

Ik heb van maya delorez 2 maten kleiner dus twijfel welke maat ik moet nemen


Ik heb van hun leggings 1 maat groter dan mn normale maat.

MyWishMax

Berichten: 25348
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 07:16

Slmt9 schreef:
GekOpFjorden schreef:
Heeft iemand een 4 way stretch rijlegging?

Ik heb van maya delorez 2 maten kleiner dus twijfel welke maat ik moet nemen


Ik heb van hun leggings 1 maat groter dan mn normale maat.


Ik juist eigen maat of een maat kleiner. :+ Nooit groter.

fnpetter1990

Berichten: 38
Geregistreerd: 27-01-23
Woonplaats: Ergens in het mooie Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:15

MyWishMax schreef:
Slmt9 schreef:

Ik heb van hun leggings 1 maat groter dan mn normale maat.


Ik juist eigen maat of een maat kleiner. :+ Nooit groter.


Hier hetzelfde. Meestal gewoon mijn eigen maat. En als je soms tussen 2 maten zit idd 1 maat kleiner.

Ik heb zelf de rijbroek Marleen in 3 kleuren. Ik heb ongeveer 5 verschillende rijbroeken van Kramer geprobeerd en vind die de fijnste. Vooral als je een smalle taille hebt maar stevigere benen (bij mij zakt altijd alles af namelijk). Hij zit wel iets strakker bij de buik ivm high waist, dus als je wat meer een buikje hebt zal deze broek misschien minder prettig zitten.

Slmt9

Berichten: 4818
Geregistreerd: 25-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:49

Oh wat bijzonder! Ik heb echt veel leggings en broeken van equilibre en felix buhrer, altijd in maat 36 waar mn eigen maat 34 is.
Die high waist leggingen steken bij mij bij de buik vaak wel een stuk uit, maar zit bij de taille en benen heel goed. Daarom heb ik ook een hekel aan high waist :+

SharonIndezz
Berichten: 4695
Geregistreerd: 16-07-10
Woonplaats: 's-Hertogenbosch

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:45

Iemand interesse met onderstaande vliegenkap/halster?

Heb hem besteld, ben er heel nieuwsgierig naar, lijkt vanaf de foto’s wel degelijk.

Afbeelding

Skessa_
Berichten: 10647
Geregistreerd: 02-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:46

Daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar! De stalhouders hebben bij ons geen zin om bij iederen vliegenkappen op te doen.

Ik weet alleen niet of mijn merrie het accepteert, want dit wil het liefst niks om haar hoofd :=

DinaxUllie

Berichten: 674
Geregistreerd: 08-10-08
Woonplaats: waar jij niet bent

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:36

Heb deze vorig jaar gekocht. Paard heeft een flink hoofd en heb de full gekocht. Toch krijgt hij elke keer na het rollen zn halster af.. Ben er verder wel echt tevreden over. Zit netjes en gaat nu zn 2e jaar in. Wel vaal geworden door de zon en wat naadjes die los laten van t maskergedeelte.

SharonIndezz
Berichten: 4695
Geregistreerd: 16-07-10
Woonplaats: 's-Hertogenbosch

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:18

Tnx voor je ervaring te delen! Mijn paard heeft ook een groot hoofd , heb de full besteld,

Blijven de oren wel goed in het masker? Als ie niet rolt dan :+