Kramer Paardensport Fans

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
maralyn

Berichten: 10440
Geregistreerd: 23-02-09
Woonplaats: --

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-23 13:37

Ik heb even een warm moment voor Kramer.

Mijn kleinere Deken binnengekregen, niet alleen dat, ook een doos met andere spullen.
Maar lees: dit heb ik niet besteld.
Behoorlijke waarde ook, wat er in de doos zat.

Nu heb ik meerdere opties, eerlijk zijn of niet eerlijk zijn.
Dat laatste zit niet in mijn aard.
Dus eerlijk gemeld.

Hele discussie, want ik zit niet te wachten om kosten te maken, wat het magazijn verprutst heeft.

Ze gaan netjes een retourbon naar mijn huisadres sturen en een postbezorger thuis laten komen om het pakket te laten halen.
Daarnaast krijg ik een waardebon code, omdat ik eerlijk ben geweest.
Daarnaast heb ik nog een welgemeende excuses gekregen...

De mail uiteindelijk super vriendelijk afgesloten en dat het leesbaar is dat we dankbaar aan beide kanten zijn.

Er zijn mensen die hadden gedacht: "mooi... Dit is voor mij een extra!"
Maar ik ben niet zo. Voelt niet goed.

Sherivey
Berichten: 8700
Geregistreerd: 06-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-23 14:07

maralyn schreef:
Ik heb even een warm moment voor Kramer.

Mijn kleinere Deken binnengekregen, niet alleen dat, ook een doos met andere spullen.
Maar lees: dit heb ik niet besteld.
Behoorlijke waarde ook, wat er in de doos zat.

Nu heb ik meerdere opties, eerlijk zijn of niet eerlijk zijn.
Dat laatste zit niet in mijn aard.
Dus eerlijk gemeld.

Hele discussie, want ik zit niet te wachten om kosten te maken, wat het magazijn verprutst heeft.

Ze gaan netjes een retourbon naar mijn huisadres sturen en een postbezorger thuis laten komen om het pakket te laten halen.
Daarnaast krijg ik een waardebon code, omdat ik eerlijk ben geweest.
Daarnaast heb ik nog een welgemeende excuses gekregen...

De mail uiteindelijk super vriendelijk afgesloten en dat het leesbaar is dat we dankbaar aan beide kanten zijn.

Er zijn mensen die hadden gedacht: "mooi... Dit is voor mij een extra!"
Maar ik ben niet zo. Voelt niet goed.

Netjes van je!

Ik snap je hoor, het zou ook niet in mijn aard zitten om het te houden. Maar zelf opdraaien voor de kosten zou ik ook niet tof vinden, dus fijn dat jullie een oplossing hebben gevonden :j

Cchanny

Berichten: 8857
Geregistreerd: 21-09-09
Woonplaats: Noord-Holland.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-23 16:30

maralyn schreef:
Ik heb even een warm moment voor Kramer.

Mijn kleinere Deken binnengekregen, niet alleen dat, ook een doos met andere spullen.
Maar lees: dit heb ik niet besteld.
Behoorlijke waarde ook, wat er in de doos zat.

Nu heb ik meerdere opties, eerlijk zijn of niet eerlijk zijn.
Dat laatste zit niet in mijn aard.
Dus eerlijk gemeld.

Hele discussie, want ik zit niet te wachten om kosten te maken, wat het magazijn verprutst heeft.

Ze gaan netjes een retourbon naar mijn huisadres sturen en een postbezorger thuis laten komen om het pakket te laten halen.
Daarnaast krijg ik een waardebon code, omdat ik eerlijk ben geweest.
Daarnaast heb ik nog een welgemeende excuses gekregen...

De mail uiteindelijk super vriendelijk afgesloten en dat het leesbaar is dat we dankbaar aan beide kanten zijn.

Er zijn mensen die hadden gedacht: "mooi... Dit is voor mij een extra!"
Maar ik ben niet zo. Voelt niet goed.

Applaus voor jou! *\o/*

darkadia

Berichten: 5250
Geregistreerd: 08-09-05
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-23 20:03

maralyn schreef:
Ik heb even een warm moment voor Kramer.

Mijn kleinere Deken binnengekregen, niet alleen dat, ook een doos met andere spullen.
Maar lees: dit heb ik niet besteld.
Behoorlijke waarde ook, wat er in de doos zat.

Nu heb ik meerdere opties, eerlijk zijn of niet eerlijk zijn.
Dat laatste zit niet in mijn aard.
Dus eerlijk gemeld.

Hele discussie, want ik zit niet te wachten om kosten te maken, wat het magazijn verprutst heeft.

Ze gaan netjes een retourbon naar mijn huisadres sturen en een postbezorger thuis laten komen om het pakket te laten halen.
Daarnaast krijg ik een waardebon code, omdat ik eerlijk ben geweest.
Daarnaast heb ik nog een welgemeende excuses gekregen...

De mail uiteindelijk super vriendelijk afgesloten en dat het leesbaar is dat we dankbaar aan beide kanten zijn.

Er zijn mensen die hadden gedacht: "mooi... Dit is voor mij een extra!"
Maar ik ben niet zo. Voelt niet goed.


Goed gehandeld en fijn dat Kramer mee dacht in een oplossing.

Texas02

Berichten: 4664
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-23 22:12

Netjes opgelost zo! Dat zou ik inderdaad ook niet kunnen, een pakket houden welke niet voor mij bestemd is. Fijn dat het ook met de verzendkosten opgelost is!

ukkiepuk

Berichten: 4217
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: rotterdam

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-23 21:28

Weet iemand de code voor oudejaarskorting? Ik heb de kaart al weggegooid, maar wil toch wat bestellen?

FriesWytske
Berichten: 9904
Geregistreerd: 05-08-06

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-23 21:34

Volgens mijn mail is er geen aparte code voor de oudejaarskorting.

Texas02

Berichten: 4664
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-23 23:04

Dat gaat automatisch als het goed is :)

Texas02

Berichten: 4664
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-23 22:51

Ik ben echt super blij met de oorwarmers die ik er met Black Friday ook bij gekocht heb. Super fijn nu met die vervelende wind, en past goed onder de cap.

Texas02

Berichten: 4664
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-24 00:37

Korting op winterartikelen:

Afbeelding

Excalibur

Berichten: 262
Geregistreerd: 05-10-04
Woonplaats: Stroe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-24 12:04

Heeft iemand hier ervaring met de volgende beenbeschermers? Hoe bevallen ze en hoe is de maatvoering?

Ik heb een paard van 1,71 (en groeit nog) en naar mijn idee niet hele grove benen maar mijn BR peesbeschermers zijn net te klein. Het is vooral het klittenband wat net te kort is.
Heb nu ooh Cartago beenbeschermers voor hem maat L van de voer riempjes krijg ik er 3 redelijk makkelijk vast. De derde had ook net iets langer kunnen zijn. Hoop dat het elastiek nog wat uitrekt :o


Afbeelding

MyWishMax

Berichten: 25394
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-24 13:37

Niet van FB helaas, dat bovenste type heb ik al weer jaren van andere merken. Als ze hier versleten zijn ga ik voor de nieuwere versies waar er meer ventilatie in de neopreen binnenkant zit. Dus echt gaatjes, meer als wat je bij deze ziet.

Wat mijn ervaring trouwens was met deze type beschermers is dat het elastiek wel iets uitrekt maar niet enorm. Mijn paard heeft wel grover beenwerk als de moderne poppetjes die je tegenwoordig bij het kwpn ziet. Ik kan 1 van de sluitingen in het 2e oogje doen, de rest allemaal op de 1e. Dat scheelt echt wel met klittenband beschermers, want die moest ik wat te strak trekken en dan had ik net genoeg om te plakken.

Je kan ook kijken naar die van HH. Dan kan je makkelijker passen en retourneren als het nodig is, want die hebben ze wel bij EJ en hypostore bijvoorbeeld. Die heb ik gehad, plus nog 1 ander merk. Ik heb wel altijd graag die met 4 riempjes haha.

Texas02

Berichten: 4664
Geregistreerd: 21-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-24 13:39

Excalibur schreef:
Heeft iemand hier ervaring met de volgende beenbeschermers? Hoe bevallen ze en hoe is de maatvoering?

Ik heb een paard van 1,71 (en groeit nog) en naar mijn idee niet hele grove benen maar mijn BR peesbeschermers zijn net te klein. Het is vooral het klittenband wat net te kort is.
Heb nu ooh Cartago beenbeschermers voor hem maat L van de voer riempjes krijg ik er 3 redelijk makkelijk vast. De derde had ook net iets langer kunnen zijn. Hoop dat het elastiek nog wat uitrekt :o


[ [url=m/vBakXI.png]Afbeelding[/url] ]


Niet deze soort peesbeschermers gehad, maar te kort elastiek is ook mijn ervaring met de Kramer peesbeschermers inderdaad.

maralyn

Berichten: 10440
Geregistreerd: 23-02-09
Woonplaats: --

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-24 13:41

Mijn 199 euro deken, met liner systeem gaat weer te koop.

Hij ligt gewoon niet lekker op haar.
Heel jammer, maar is niet anders

Dan maar weer terug op horseware.

Deken is wel echt degelijk! En mega waterdicht. Lekker warm ook. Maar aan de voorkant ligt ie gewoon niet fijn.

Excalibur

Berichten: 262
Geregistreerd: 05-10-04
Woonplaats: Stroe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-24 16:50

Bedankt voor de reacties. Zal eens kijken of we een keer in de buurt van een winkel komen. Dan kan ik de beschermers gewoon op meten. Als ze dan de juiste maat zijn, kan ik ze altijd meenemen.

Zag dat ze een paar peesbeschermers ook nog in extra full hebben maar misschien wordt dat dan weer te hoog


Afbeelding

snorkel1986

Berichten: 3028
Geregistreerd: 27-07-12
Woonplaats: overijsel

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-24 22:59

Meten is weten neem aan dat er maten bij staan anders even mailen

Gigixponys

Berichten: 2749
Geregistreerd: 23-01-13
Woonplaats: België

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 19:42

Vandaag een poging gedaan om leuke foto's te maken in de sneeuw met zijn nieuwe Felix Buhler halster:
Afbeelding
Vind de kleur echt leuk!

Texas02

Berichten: 4664
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 21:10

Jaaa, dat is echt een hele mooie kleur! <3

Dabo

Berichten: 11130
Geregistreerd: 25-03-04
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 21:21

Texas02 schreef:
Ik ben echt super blij met de oorwarmers die ik er met Black Friday ook bij gekocht heb. Super fijn nu met die vervelende wind, en past goed onder de cap.


Heb je deze? https://www.kramer.nl/Ruiter/Paardrijca ... ps/capmuts

Die heb ik ook, volgens mij loop ik voor L*L maar maakt me niet uit, heerlijk warme oren! <3

kimmetje26

Berichten: 479
Geregistreerd: 15-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 21:58

Dabo schreef:
Texas02 schreef:
Ik ben echt super blij met de oorwarmers die ik er met Black Friday ook bij gekocht heb. Super fijn nu met die vervelende wind, en past goed onder de cap.


Heb je deze? https://www.kramer.nl/Ruiter/Paardrijca ... ps/capmuts

Die heb ik ook, volgens mij loop ik voor L*L maar maakt me niet uit, heerlijk warme oren! <3



Ow die zit echt zo fijn!!
Heb die oorwarmers ook, maar die blijven minder fijn aan mijn cap zitten na een paar jaar. Nu die muts gekocht en zo geen spijt van.
Heb snel last van oren en zo niet.

En al loop ik er dan als “Fatima” bij dat boeit me niet lekker warme oren is belangrijker

mcjv

Berichten: 2161
Geregistreerd: 10-05-11
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 22:56

Heel mooi dat halster! Ik verwacht deze week ook een kramer pakje met m’n nieuwe jas *\o/*

Heb de rijjas Hanne besteld in Champagne :)

Dabo

Berichten: 11130
Geregistreerd: 25-03-04
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 23:01

kimmetje26 schreef:
Ow die zit echt zo fijn!!
Heb die oorwarmers ook, maar die blijven minder fijn aan mijn cap zitten na een paar jaar. Nu die muts gekocht en zo geen spijt van.
Heb snel last van oren en zo niet.

En al loop ik er dan als “Fatima” bij dat boeit me niet lekker warme oren is belangrijker


Nou dat dus... :-)

Ik zat ook al te kijken naar een lange jas, maar durf het niet zo goed, bang dat hij niet past, te groot, te klein, te lang..
Maar een lange jas over mijn bovenbenen met deze kou lijkt me toch best wel heel fijn :-)

kimmetje26

Berichten: 479
Geregistreerd: 15-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 23:09

Ik zat ook al te kijken naar een lange jas, maar durf het niet zo goed, bang dat hij niet past, te groot, te klein, te lang..
Maar een lange jas over mijn bovenbenen met deze kou lijkt me toch best wel heel fijn :-)[/quote]

Lange jas heb ik ook van kramer. Gebruik hem op stal , maar niet met rijden. Dat is te warm. Met uitstappen gaat die weer aan. Heerlijk!

Texas02

Berichten: 4664
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 23:26

Nee, ik heb de hoofdband versie, dus deze: https://www.kramer.nl/Ruiter/Dames-acce ... ......S%3e

En ja, ik heb ook het gevoel dat ik ermee voor l*l loop als ik geen cap op heb (met cap valt het niet zo op), maar liever dat dan ijskoude oren en oorpijn :+ Vooral met in de buitenbak rijden met zo'n ijzige wind ook heel fijn!

Jolliegirl

Berichten: 32982
Geregistreerd: 18-07-04

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 23:27

Hier groot fan!
Vooral de fb kleding :D


Is er toevallig iemand die binnenkort nog gaat en iets kan ophalen voor me? ( Cap-klepje)

Verzenden doen ze pas vanaf 20 eu.
En erheen rijden kost ons 2 uur voor iets wat een 10tje kost...