Kramer Paardensport Fans

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kimberley_

Berichten: 4893
Geregistreerd: 22-07-05
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-24 10:03


Dayanara

Berichten: 2377
Geregistreerd: 22-08-16

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-24 12:03

Die trui wil ik ook, had hem al in de catalogus zien staan <3

BloemBloem

Berichten: 16584
Geregistreerd: 21-05-03

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-24 09:42


Rizette
Berichten: 4379
Geregistreerd: 11-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-24 11:30

BloemBloem schreef:
Heeft iemand hier toevallig ervaring met onderstaande deken?

https://www.kramer.nl/Paard/Paardendeke ... Gibson?d=1

Vraag me af hoe een ruin moet plassen, door de deken heen? Verder vind ik het een leuke prijs en nu nog een tientje korting erbij. Geen ervaring ermee verder

BloemBloem

Berichten: 16584
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-24 11:32

Rizette schreef:
BloemBloem schreef:
Heeft iemand hier toevallig ervaring met onderstaande deken?

https://www.kramer.nl/Paard/Paardendeke ... Gibson?d=1

Vraag me af hoe een ruin moet plassen, door de deken heen? Verder vind ik het een leuke prijs en nu nog een tientje korting erbij. Geen ervaring ermee verder


Daarom ben ik op zoek naar ervaringen :D :))

Celebi
Berichten: 3654
Geregistreerd: 04-11-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-24 11:40

Geen ervaring mee maar als ik het stukje tekst erbij lees gok ik inderdaad dat ze er doorheen moeten plassen en dat je dat stuk eraf kan halen om te wassen ofzo.. :=

Citaat:
Verwijderbare genitaal- en uierbescherming van lucht- en vochtdoorlatend netmateriaal om tegen muggen te beschermen. 100 % polyester.

Cchanny

Berichten: 8844
Geregistreerd: 21-09-09
Woonplaats: Noord-Holland.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-24 11:42

BloemBloem schreef:
Rizette schreef:
Vraag me af hoe een ruin moet plassen, door de deken heen? Verder vind ik het een leuke prijs en nu nog een tientje korting erbij. Geen ervaring ermee verder


Daarom ben ik op zoek naar ervaringen :D :))

Ik zie het bij ijslanders ook vaak, die hebben daaroverheen ook een deken omdat juist de huid bij de koker/uiers gevoelig is.
De ruinen plassen er inderdaad gewoon door heen

Laurahh

Berichten: 4200
Geregistreerd: 24-08-09
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-24 20:52

BloemBloem schreef:
Heeft iemand hier toevallig ervaring met onderstaande deken?

https://www.kramer.nl/Paard/Paardendeke ... Gibson?d=1


Ja ervaring mee. Dat deel bij de achterbenen zit met klittenband vast dus kan je er ook gewoon afhalen. Staat ook in de omschrijving: Verwijderbare genitaal- en uierbescherming. Nadeel bij mijn echte eczemer was dat overgang tussen halsdeel en deken, bij de schoft, niet helemaal dicht was. Als ze grazen dan komt daar een stuk schoft bloot te liggen dus daar kreeg mijn eczemer jeuk. Dat hebben ze op de fotos mooi weg gefotoshopt volgensmij :') Verder wel fijne deken!

GekOpFjorden

Berichten: 342
Geregistreerd: 13-10-21
Woonplaats: Leiden

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-24 23:18

Iemand ervaringen met de rijbroeken met 4 way stretch? Een goedkope versie van maya delorez??

darkadia

Berichten: 5248
Geregistreerd: 08-09-05
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-24 08:15

Laurahh schreef:
BloemBloem schreef:
Heeft iemand hier toevallig ervaring met onderstaande deken?

https://www.kramer.nl/Paard/Paardendeke ... Gibson?d=1


Ja ervaring mee. Dat deel bij de achterbenen zit met klittenband vast dus kan je er ook gewoon afhalen. Staat ook in de omschrijving: Verwijderbare genitaal- en uierbescherming. Nadeel bij mijn echte eczemer was dat overgang tussen halsdeel en deken, bij de schoft, niet helemaal dicht was. Als ze grazen dan komt daar een stuk schoft bloot te liggen dus daar kreeg mijn eczemer jeuk. Dat hebben ze op de fotos mooi weg gefotoshopt volgensmij :') Verder wel fijne deken!


Hier ook gehad, en idd ook dat stukje bloot bij de schoft. Hoewel het hier geen extra jeuk opleverde bleef de deken bij mijn hypermobiel draver schuiven en heb ik hem weer verkocht. Wel mooie kwaliteit verder.

Texas02

Berichten: 4611
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-24 08:58

Ben ik de enige die het echt heel raar vindt dat ze door de deken heen plassen? :?

Rizette
Berichten: 4379
Geregistreerd: 11-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-24 09:12

Texas02 schreef:
Ben ik de enige die het echt heel raar vindt dat ze door de deken heen plassen? :?

Nee,

darkadia

Berichten: 5248
Geregistreerd: 08-09-05
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-24 13:20

Texas02 schreef:
Ben ik de enige die het echt heel raar vindt dat ze door de deken heen plassen? :?


Ik vind het niet raar. Snuggy hoods heeft ook een kokerbeschermer. Die is weliswaar met gaas, maar ook dat blijft stof.
Als je paard erge eczeem heeft daar, dan is het een hele fijne oplossing :)

different1
Berichten: 3634
Geregistreerd: 12-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-24 14:25

GekOpFjorden schreef:
Iemand ervaringen met de rijbroeken met 4 way stretch? Een goedkope versie van maya delorez??


Heb je een linkje welke je bedoeld? Ik heb verschillende rijbroeken van Kramer, en woon zo'n beetje in een fleecegevoerde van hun <3

Coentjuh

Berichten: 9845
Geregistreerd: 07-03-04
Woonplaats: Ardennen + Werkendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-24 15:30

Mijn oudje heeft ook zo'n vliegendeken waar hij doorheen plast omdat de buikflap net aan de grote kant is en niet kleiner te maken (Kerbl Rugbe) maar 't gaat prima hoor. Ik stond de eerste keer wel effe raar te kijken :+

Cchanny

Berichten: 8844
Geregistreerd: 21-09-09
Woonplaats: Noord-Holland.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-24 17:21

Texas02 schreef:
Ben ik de enige die het echt heel raar vindt dat ze door de deken heen plassen? :?

Hoe moet het anders? Als je een paard met zomerexzeem heb, heb je kans dat ze dan net op de koker gaan zitten en ze daar weer jeuk krijgen.. Het is niet dat er een speciaal kapotje voor kan worden gemaakt die je om de koker heen schuift. :')

GekOpFjorden

Berichten: 342
Geregistreerd: 13-10-21
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-24 21:27

different1 schreef:
GekOpFjorden schreef:
Iemand ervaringen met de rijbroeken met 4 way stretch? Een goedkope versie van maya delorez??


Heb je een linkje welke je bedoeld? Ik heb verschillende rijbroeken van Kramer, en woon zo'n beetje in een fleecegevoerde van hun <3


https://www.kramer.nl/Ruiter/Dames-rijb ... .34..HN%3e

different1
Berichten: 3634
Geregistreerd: 12-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-24 23:04


xSCWx
Berichten: 7060
Geregistreerd: 21-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-24 23:23

Ik baal... In de catalogus staan gave chaps (Steeds chaps Sparkle bruin) en in het boekje staan ook de maten in kort/lang (waar eindelijk eens mijn maat tussen zit- dikke kuiten en kort onderbeen), maar Kramer verkoopt alleen de normale maat :(

GekOpFjorden

Berichten: 342
Geregistreerd: 13-10-21
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-24 23:30


Maddy_Paola

Berichten: 1330
Geregistreerd: 19-04-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-24 00:17

xSCWx schreef:
Ik baal... In de catalogus staan gave chaps (Steeds chaps Sparkle bruin) en in het boekje staan ook de maten in kort/lang (waar eindelijk eens mijn maat tussen zit- dikke kuiten en kort onderbeen), maar Kramer verkoopt alleen de normale maat :(


Zijn nieuwe collectie zeker? Soms duurt het even voor alles op voorraad is

different1
Berichten: 3634
Geregistreerd: 12-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-24 08:19

GekOpFjorden schreef:
different1 schreef:
Ik draag geen legging, maar woon in onderstaande broek :D
https://www.kramer.nl/Ruiter/Dames-rijb ... ..38..S%3e

Kan je dus helaas niet helpen...


Hoe vallen de maten? (Maya delorez heeft zoveel stretch dat ik 2 maten kleiner draag)


Deze broek heb ik in 1 maat kleiner dan normaal.

xSCWx
Berichten: 7060
Geregistreerd: 21-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-24 21:03

Maddy_Paola schreef:
xSCWx schreef:
Ik baal... In de catalogus staan gave chaps (Steeds chaps Sparkle bruin) en in het boekje staan ook de maten in kort/lang (waar eindelijk eens mijn maat tussen zit- dikke kuiten en kort onderbeen), maar Kramer verkoopt alleen de normale maat :(


Zijn nieuwe collectie zeker? Soms duurt het even voor alles op voorraad is

Dat is goed om te weten. Op de site staat alleen de normale maat tabel, de hoog/kort maat tabel is eraf gehaald. Dus vraag me af of ze die überhaupt krijgen

blackstar

Berichten: 3189
Geregistreerd: 03-10-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-24 12:47

Heeft iemand de sokken van Felix Buhler??

Ik heb al jaren die van de Decathlon maar bij de laatste koop daar zag ik dat ze veranderd zijn en ik vind ze vreselijk geworden -O- Zelfs zo erg dat ik ze gewoon weg ga gooien (net een paar maandjes oud en amper gedragen. Zonde.

Maaraatje

Berichten: 416
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Noord brabant.

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-24 14:08

Weet iemand of ze met Pasen open zijn?