Weet iemand nog een Miss Shield Limited Edition te vinden?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Bunn

Weet iemand nog een Miss Shield Limited Edition te vinden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-21 13:56

Ahhhh, ik heb spijt... spijt dat ik niet de limited edition cap van Samshield heb gekocht toen hij beschikbaar was. :') Heb al aardig wat uurtjes gezocht, maar kan hem niet meer vinden (ben nu de lijst van distributeurs aan het af gaan). Maar ik dacht: wie weet weet Bokt raad!

Ik ben op zoek naar een zwarte limited edition Miss Shield in schaal maat L (m'n grote hoofd blijkt nog al een heikel punt).

Ik heb blauw gevonden, zwart maar niet in mijn maat of de normale uitvoering: maar die wil ik allemaal niet. :D :o Wie oh wie ziet 'm nog ergens te koop in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, overal als 't maar binnen Europa is ivm douanekosten _/-\o_ ?

TICKELS

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-21 13:16

Bunn schreef:
Ahhhh, ik heb spijt... spijt dat ik niet de limited edition cap van Samshield heb gekocht toen hij beschikbaar was. :') Heb al aardig wat uurtjes gezocht, maar kan hem niet meer vinden (ben nu de lijst van distributeurs aan het af gaan). Maar ik dacht: wie weet weet Bokt raad!

Ik ben op zoek naar een zwarte limited edition Miss Shield in schaal maat L (m'n grote hoofd blijkt nog al een heikel punt).

Ik heb blauw gevonden, zwart maar niet in mijn maat of de normale uitvoering: maar die wil ik allemaal niet. :D :o Wie oh wie ziet 'm nog ergens te koop in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, overal als 't maar binnen Europa is ivm douanekosten _/-\o_ ?

kijk eens op de site van www.ridershouse.nl of bel ze even!

Bunn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-21 19:40

Ellen heeft hem niet, daar had ik als eerste gekeken. Ik heb alle voor de hand liggende plekken (inclusief de retailers-lijst van de site) al gehad, vandaar dat ik hier de vraag als laatste hoop stel: misschien heeft iemand hem ergens zien liggen. Maar ga er inmiddels vanuit dat ‘ie nergens meer te krijgen is. ;)

Laurievc

Re: Weet iemand nog een Miss Shield Limited Edition te vinden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-21 20:00

Ik zag vandaag AVS in Vorselaar (BE) nog Miss Shield black posten. Wellicht daar even je licht opsteken :)

Bunn

Re: Weet iemand nog een Miss Shield Limited Edition te vinden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-21 20:59

Dankje voor de tip! :)

_nfcd

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-21 18:22

Bunn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-21 17:02