Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
herintreder1 schreef:Mijn groninger ruin kan op de één of andere manier niet blijven staan in de trailer tijdens het reizen.
Wanneer hij alleen in een tweepaards trailer staat zonder tussenschot is het geen probleem.
Staan mijn beide paarden erin met tussenschot er tussen dan zal hij op enig moment, tijdens de reis, onder uit gaan en niet meer overeind komen.
Iemand hier ervaring mee en een idee hoe dit op te lossen?
ikke schreef:herintreder1 schreef:Mijn groninger ruin kan op de één of andere manier niet blijven staan in de trailer tijdens het reizen.
Wanneer hij alleen in een tweepaards trailer staat zonder tussenschot is het geen probleem.
Staan mijn beide paarden erin met tussenschot er tussen dan zal hij op enig moment, tijdens de reis, onder uit gaan en niet meer overeind komen.
Men neme een flexibel tussenschot.
Lijkt me duidelijk dat dit paard graag breed gaat staan en dat kan niet op een tweepaards met een massief schot.
Westfalia Jupiter had dat standaard:
https://link.marktplaats.nl/m1647408647
De eerste de beste marktplaatshit met foto's waarop het redelijk zichtbaar is.
Paard kan breed gaan staan zonder risico dat ie z'n buurman verwond.
Dergelijke schotten zijn ook los leverbaar dus beetje trailerboer kan je helpen aan een passend exemplaar voor jouw trailer.
ikke schreef:herintreder1 schreef:Mijn groninger ruin kan op de één of andere manier niet blijven staan in de trailer tijdens het reizen.
Men neme een flexibel tussenschot.
Lijkt me duidelijk dat dit paard graag breed gaat staan en dat kan niet op een tweepaards met een massief schot.
Westfalia Jupiter had dat standaard:
https://link.marktplaats.nl/m1647408647
De eerste de beste marktplaatshit met foto's waarop het redelijk zichtbaar is.
Paard kan breed gaan staan zonder risico dat ie z'n buurman verwond.
Dergelijke schotten zijn ook los leverbaar dus beetje trailerboer kan je helpen aan een passend exemplaar voor jouw trailer.