GEZOCHT VERKOCHTE SHETLANDERS

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Tirza_2379

GEZOCHT VERKOCHTE SHETLANDERS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-21 19:24

GEZOCHT (DRENTHE)
Ik waag nog een kansje.
Hoi,
Ik ben nog steeds op zoek naar mijn 2 oude verzorgponys die rond 21 maart 2020 verkocht zijn.
Ik heb lang voor ze gezorgd maar ze waren opeens verkocht zonder dat ik het wist..
Dus ik zou graag weten hoe het met ze gaat etc. En graag contact krijgen met de nieuwe eigenaar als die dat wil, zodat ik misschien een keer kan komen kijken.
Het gaat om 2 Shetlanders: Kelly en Banjer
Ik weet niet precies hoe oud ze zijn maar banjer is volgens mij rond de 13 en Kelly rond de 11. Banjer is nu een ruin en is de vader van Kelly.
Kelly is een merrie.
Ik weet verder dat ze ergens in Drenthe zouden staan. De nieuwe eigenaar heeft ook meerdere kinderen die nog niet heel oud zijn. De eerste 5 foto's zijn gemaakt bij de nieuwe eigenaar met de kinderen. Als u de omgeving herkent neem dan vooral contact op.
Als u ze heeft gezien of als u de eigenaar bent of kent, zou u dan alstublieft contact met mij willen opnemen? Voor misschien een laatste afscheid of een update.
Delen word heel erg gewaardeerd.
Groetjes Tirza

pillow

Re: GEZOCHT VERKOCHTE SHETLANDERS

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 19:32

Een foto zou wel helpen.

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 19:34

Ik zie geen foto's? Maar die mogen denk ik ook niet getoond worden zonder toestemming?Hopenlijk krijg je een berichtje dat het goed met ze gaat!

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 19:45

Afbeelding

pillow

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 20:00

De foto die hier staat is geplaatst door iemand anders dan TS. Maar het gaat om deze twee?

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 20:10

pillow schreef:
De foto die hier staat is geplaatst door iemand anders dan TS. Maar het gaat om deze twee?

Dit is van TS, zag ik op FB voorbij komen.

Tirza_2379

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-21 23:54

Ja klopt. Dat zijn ze, ik denk dat de foto's verwijderd zijn, had er een stuk of 10 bij geplaatst.

Tirza_2379

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-21 00:00

Ik zal het nog eens proberen..
Laatst bijgewerkt door Tirza_2379 op 26-01-21 00:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Tirza_2379

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-21 00:02

Zijn ze zo zichtbaar?

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Tirza_2379

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-21 00:07

anjali schreef:
Ik zie geen foto's? Maar die mogen denk ik ook niet getoond worden zonder toestemming?Hopenlijk krijg je een berichtje dat het goed met ze gaat!

Dankuwel. Ik heb er inmiddels foto's bij geplaatst.

Tirza_2379

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-21 00:09

pillow schreef:
Een foto zou wel helpen.

Bedankt! Inmiddels heb ik er foto's bij geplaatst.

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-21 07:28

Maar hoe kom je aan die foto's op de nieuwe plaats als je niet weet van wie die zijn of waar ze staan?

Wellicht denk ik te snel maar wat als je die mensen gewoon vraagt waar ze is?

Tirza_2379

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-21 09:06

Primavera schreef:
Maar hoe kom je aan die foto's op de nieuwe plaats als je niet weet van wie die zijn of waar ze staan?

Wellicht denk ik te snel maar wat als je die mensen gewoon vraagt waar ze is?

S winters gingen de ponys altijd naar de achtertuin van de oude eigenaar met een stalletje. Als het gras van hun weilandje een paar km verder op weer lang genoeg was, gingen ze daar weer heen.
Afgelopen winter kwamen ze maar niet terug, dus ik appte haar met de vraag hoe het met haar en de ponys ging.
Ze zei van: prima, ze staan nu in Drenthe.
En toen stuurde ze er wat foto's achteraan.
Als ik het niet had gevraagd, had ze het me waarschijnlijk nooit verteld... Ze stonden toen al bijna een week bij de nieuwe eigenaar.
Toen vroeg ik of ik misschien contact kon opnemen met de nieuwe eigenaren. Wilde ze niet. Toen had ik een berichtje geschreven met wie ik was en met, als ze zich daar prettig bij voelden,de vraag of ze misschien contact met mij wilden opnemen. Dus ik vroeg of ze die misschien wilde doorsturen. Wilde ze ook niet en daarna heeft ze me gelijk geblokkeerd. Wat natuurlijk niet erg netjes van haar was. Ik heb heel erg veel voor haar en de ponys gedaan, dus ik vind persoonlijk dat dat het minste was wat ze had kunnen doen.

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-21 10:38

Ik denk dat je beter zelf iets kan verzinnen waar je vrede mee hebt dan constant dit omhoog te schoppen, zoals op FB.
Je bent al bijna een jaar bezig zonder resultaat. Laat het rusten.

Tirza_2379

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-21 13:18

Onali schreef:
Ik denk dat je beter zelf iets kan verzinnen waar je vrede mee hebt dan constant dit omhoog te schoppen, zoals op FB.
Je bent al bijna een jaar bezig zonder resultaat. Laat het rusten.

Was het maar zo makkelijk...
Als ik het los kon laten had ik dat al lang gedaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-21 13:55

Lijkt me duidelijk dat ze er geen behoefte aan heeft als je geblokkeerd bent. Snap dat het moeilijk is maar je hebt helaas toch echt al een antwoord :)

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-21 14:05

Nieuwe eigenaren hebben vaak helemaal geen behoefte aan vroegere verzorgers. Wel vind ik dat,als een eigenaar zijn paard(en) wil verkopen,dat hij dat aan de verzorger zou moeten melden en deze dan de eerste optie tot koop geven.Als deze ze dan niet wil of kan kopen,dan maar aan een andere nieuwe eigenaar.Maar die hoeft de ex-verzorger er dan niet bij te krijgen als hij dat niet wil.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-21 14:28

Aangezien hier al een topic over loopt en dubbele topics niet zijn toegestaan op OV plaats ik hier een slotje. Tips kunnen in het andere topic worden gegeven.