Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
mellamoshan schreef:Ruiterbewijs is in enkele gebieden verplicht. Er zit wel een wa verzekering aan vast, maar veel mensen zijn zelf al wa verzekerd.
Cap is geen verplichting op de openbare weg.
Albert schreef:Waarvoor zijn die bekeuringen dan uitgedeeld en heb je ze ook daadwerkelijk gezien?
Zo ja, wat is de feitcode op de bekeuring?
miss_lizje schreef:Albert schreef:Waarvoor zijn die bekeuringen dan uitgedeeld en heb je ze ook daadwerkelijk gezien?
Ik heb ze niet gezien, want ik was er zelf niet bij. Vandaar dat ik het zelf ook al als onzin afdeed. Waarna ik door een hele groep stalgenoten werd aangesproken dat het echt verplicht is om een cap op te hebben en je ruiter bewijs moet kunnen tonen.
miss_lizje schreef:Albert schreef:Waarvoor zijn die bekeuringen dan uitgedeeld en heb je ze ook daadwerkelijk gezien?
Ik heb ze niet gezien, want ik was er zelf niet bij. Vandaar dat ik het zelf ook al als onzin afdeed. Waarna ik door een hele groep stalgenoten werd aangesproken dat het echt verplicht is om een cap op te hebben en je ruiter bewijs moet kunnen tonen.
Ibbel schreef:myk_en_shant schreef:Cap is nog steeds niet verplicht, maar in geval van verzekering, keren ze niet altijd uit bij schade/ letsel aan hoofd.
Wat voor verzekering zou wat niet uitkeren als je zonder cap rijdt?
myk_en_shant schreef:Ibbel schreef:
Wat voor verzekering zou wat niet uitkeren als je zonder cap rijdt?
Je WA verzekering gaat uiteraard vragen stellen bij letsel.
Zelf bij de hand gehad namelijk.
Ziekenhuis opname en operatie na val van paard. Ze vroegen of ik cap op had. Dit had ik had mijn cap gewoon op, dus alles werd gewoon vergoed.
myk_en_shant schreef:Ziekenhuis opname en operatie na val van paard. Ze vroegen of ik cap op had. Dit had ik had mijn cap gewoon op, dus alles werd gewoon vergoed.
myk_en_shant schreef:Je WA verzekering gaat uiteraard vragen stellen bij letsel.
Ziekenhuis opname en operatie na val van paard. Ze vroegen of ik cap op had. Dit had ik had mijn cap gewoon op, dus alles werd gewoon vergoed.
myk_en_shant schreef:Je WA verzekering gaat uiteraard vragen stellen bij letsel.